Viser opslag med etiketten Makeup. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Makeup. Vis alle opslag

fredag den 12. juli 2013

Få det perfekte strandlook til dit hår!

Hello Sweethearts!

Det kan være rigtig svært, at tilfører det perfekte strandlook til sit hår. Men med hjælp fra de rette tips & tricks er det intet problem. Sooo, enjoy!
20120714-134238.jpg
Saltvandsspray

Saltvandspray er altid en god start på et strandlook!
Det giver et råt twist og tilfører håret en masse volume.
Jeg er selv storforbruger af saltvandsspray til hverdag og jeg ved hvor vigtigt det er, at finde den rette.

Tip: hvis du ikke syntes din saltvandsspray giver nok volume, så tupér dit hår inden du sprayer det i. På den måde kan du helt selv bestemme hvor meget volume du vil have og jeg har også selv erfaring med, at frisuren holder længere når håret er tupéret.

Matas Salt Water Spray 150 ml
Personligt er jeg ret vild med Matas egen saltvandssprayen. Den opfylder nemlig alle mine krav:

Overkommelig pris
Let at anvende
Gver volume
Giver håret et naturlig strandlook
Fedter ikke håret

Matas egen saltvandsspray koser 69,95 DKK og kan købes på matas.dk!


En lækker strandfrisure
 
Tid til den perfekte starndfrisure! Den skal helst se lidt rodet og tilfældig ud, så det gør ikke noget hvis du laver et par fejl. En saltvandsspray kan også give en fed effekt til din frisure, hvis du ønsker det.
 
Den klassiske sidefletning er superflot og tager ingen tid, at lave!
 
                                                                                                   
Sådan gør du:
Du får looket ved at lave en løs fletning i den ene side. Saml spidserne med en elastik og løsn derefter fletningen lidt og rod lidt op i håret. På den måde får din fletning et mere tilfældigt look. Du kan eventuelt vikle lidt hår omking elastikken, så den ikke er synlig. Afslut med en gang hårlak, så håret holdes på plads.
 
Hav en dejlig sommer!
Xoxo Katrine
 


mandag den 24. juni 2013

Bun hair bow: 9 lette trin!

Hello Sweethearts!

Jeg vil gerne vise jer hvordan man laver den kendte hairdo "Bun Hair Bow" i 9 lette trin. Det er en rigtig sød og feminin frisure, som er perfekt til sommer! Enjoy!


Bun Hair Bows Step 1

Step 1
Start med, at sætte håret op i en høj hestehale. Du skal dog lave en "halv" hestehale, så du skal kun trække håret halvt igennem elastikken. Nu skal dit hår gerne se nogenlunde ud som på billedet.

Bun Hair Bows Step 2

Step 2
Grip fat i den øverste "bule" hår, som også ses på billedet herover. Lad det nederste hår hænge (det skal vi først bruge senere).


Bun Hair Bows Step 3

Step 3
Skil håret i to lige store dele.

Bun Hair Bows Step 4

Step 4
Drej de to totter hver sin vej. Nu skulle dit hår meget gerne ligne billedet herover.

Bun Hair Bows Step 5

Step 5
Fastgør håret med et par enkelte hårnåle, så du slipper for at holde det oppe med dine hænder.

Bun Hair Bows Step 6

Step 6
Sørg for, at indersiden af din "hår-sløjfe" er sat fast med et par hårnåle.

Bun Hair Bows Step 7

Step 7
Nu skal vi bruge det nederste hår! Saml håret og før det op over midten af sløjfen. 

Bun Hair Bows Step 8

Step 8
Lad håret glide ned på indersiden af sløjfen (hvis du er i tvivl, så kig på billedet fra "step 9") og fastgør det med et par hårnåle.
Hvis du ikke ønsker, at håret skal kunne ses under sløjfen, så kan du bare fastgøre alt dit hår øverst på sløjfen med nogle hårnåle.

Cute Bun Hair Bows For Girls Bun & Bows Hairstyle

Step 9
Når du har afsluttet med hårlak vil du få en super smuk og feminin frisure! Well done!


Hvordan plejer du at sætte dit hår?
Xoxo Katrine

søndag den 9. juni 2013

Summer nails - step for step!

Hello Sweethearts!

Sommeren er for alvor skyllet ind over Danmark! Du har alt hvad du behøver - sommerkjoler, short, toppe.. Men har du tjek på neglene? Nej? Herunder kan du heldigvis finde en masse inspiration til de perfekte sommernegle!


Pink dreams



Puzzle it

http://nailartjournal.com/category/how-to/


A cute Moustache




Nail it!
Xoxo Katrine

torsdag den 23. maj 2013

Månedens produkt: Sommerglød bodylotion!

Matas Sommerglød Bodylotion 500 mlHello Sweethearts!

Sommeren er over os er det er efterhånden tid til, at trække i shortsene og kjolerne. Men viser din hud stadig spor efter vinteren med både blege ben og arme? Dont worry! For nu er det tid til månedens produkt, som er en selvbruner fra Matas - nemlig "Sommerglød bodylotion"! Enjoy!

Jeg gik, som så mange andre, ind i sommerens første solstråler med en bleg krop i ønsket om, at hive et par shorts over benene. Derfor måtte jeg indse, at jeg blev nødt til at snyde lidt, hvis det skulle ske. Så jeg tog et hurtigt smut forbi Matas og købte den billigste og bedste selvbruner jeg fik øje på.

Da jeg prøvede den fandt jeg hurtigt mange fordele ved den:
  • Den giver en superfin og naturlig glød og ikke mindst dejlig brun farve.
  • Den giver fugt - præcis som en god fugtighedcreme.
  • Den er utrolig let og hurtig, at påføre.
  • Den er super billig og holder meget længe.
  • Den holder flere dage, så du slipper for at tilføje nyt hver dag
"Sommerglød bodylotion" er Matas´eget produkt og kan derfor bestilles online på matas.dk eller købes ude i butikkerne til 69,95 DKK

 
God sommer, piger!
Xoxo Katrine

søndag den 28. april 2013

Månedens Produkt: Dream Matte Mousse

Hello Sweethearts!

Så blev det tid til månedens produkt!
Denne gang har Teen Bloggen fokus på en foundation fra Maybelline - nemlig Dream Matte Mousse!

Jeg var faktisk meget imponeret, da jeg prøvede denne foundation for første gang!
Jeg var faktisk så imponeret, at den udskiftede min gamle foundation og stillede sig øverst på min makeup hylde!

+ Den er meget cremet og let - så den er utrolig let at anvende.
+ Den dækker fint på huden og bliver siddende hele dagen.
+ Den er virkelig billig! Du kan nemlig købe den for kun 86, 21 DKK (Køb Dream Matte Mousse her!)
- Den lægger sig utroligt grimt over tørt hud.

Jeg vil anbefale den til alle - undtagen folk med meget tørt hud, da denne foundation virkelig ikke dækker pænt over tør hud!

Prøv den selv og fortæl gerne om din oplevelse med denne foundation i kommentarfeltet herunder!

Xoxo Katrine

tirsdag den 23. april 2013

Hår guide - brug dit eget hår som elastik!

Hello Sweethearts!

Jeg blev idag inspireret af en meget simpel frisure, som tager hestehalen til det næste nivau! Netop ved at bruge eget hår, som elastik gør du din frisure unik og gennemtænkt!
Herunder kan du følge 4 lette trin til en superfin og chik frisure, som du helt sikkert vil få en sød kommentar for!

1. Red dit hår tilbage og saml det (saml det gerne højt på hovedet - det gør din frisure utrolig chik). Hold håret fast med dine hænder.

2. Frigør en tot hår fra hestehalen. Jo mere hår du tager, jo tykkere bliver dit "elastik".

3. Bind din hårtot rundt om hestehalen, som om det var et elastik.

4. Fastgør "elastikken" med en almindelig hårnål under hestehalen.

Tip: hvis du vil gøre din frisure lidt mere unik kan du (som vist på billedet) flette dit "elastik". Det er ganske simpelt: du skal bare finde din elastik-tot og flette den - og derefter vikle den rundt om hestehalen.

Wupti - nu har du en super chik frisure!

Xoxo Katrine

mandag den 8. april 2013

My Hair Secrets!

Hello Sweethearts!

Alle piger har hver deres små beauty-hemmeligheder. Det gælder både makeup, tøj og ikke mindst hår! Herunder kan du få mine bedste hårtips og hemmeligheder! .. Shhh! ..

Naturligt, vindblæst volume - ligesom på starnden

Fladt hår kan godt blive kedeligt i længden - og hvis du har langt fladt hår, så virker dit ansigt pludselig meget aflangt! Men det kan du gøre noget ved på ingen tid!

1) Tuper dit hår afhængig af hvor meget volume du vil have!
2) Spray en saltvandspray i og rod det lidt rundt mellem dine fingre.

Wupti! Lækkert strandhår med masser volume - på ingen tid!

Detaljer og opsætning er vejen frem

Det kan være fristende, at springe håret over engang i mellem og bare lave en simpel hestehale! Men det kan faktisk godt lade sig gøre, at gøre primitivt lækkert!
Derfor kan du fx lave en meget høj hestehale med dit hår så du får et super sporty look - hvis du vil gøre lidt ekstra ud af det kan du fx. vikle en tot hår rundt om elastikken, så det ligner du har brugt dit eget hår som elastik eller lade en sød fletning gå fra den ene tinding op til hestehalen!

Hvis du sætter dit hår op eller ligger detajler i det, så ser det bare mere gennemført ud og er dermed flottere!


Vejen til silkeblødt hår

Min vej til silkeblødt hår koster mig små 69,95 DKK for 900 ml! Det er nemlig mirakel-kuren "TRESemmé Naturals Balsam", der holder mit hår blødt, skinnende og velplejet!

 

Klip, klip, klip

Du har sikkert hørt den før - "Det er vigtigt, at klippe sit hår jævnligt! Og håret gror også hurtigere hvis det bliver klippet i ny og næ".
Men der ER faktisk et rigtig godt råd!
Så hvis du ikke har været ved frisøren i et godt stykke tid, så foreslår jeg, at du tager afsted snarest muligt.


Det var mine hair-secrets!

Xoxo Katrine

søndag den 17. marts 2013

Månedens produkt: False lash effect 24 hour mascara

Hello Sweethearts!

Her på bloggen er der sket lidt forandring. For hver månede kan man nu læse "Månedens produkt" - ja, hver månede. Der bliver derfor hver månede fundet et produkt, som vi her på Teen Bloggen tester.

Hvis du vil have indflydelse på hvilket produkter der skal testes kan du altid stemme i afstemningen i højre side af bloggen eller skrive til mig under "Månedens produkt", som ligger øverst på siden.

I denne månede tester Teen Bloggen "False lash effect 24 hour mascara" fra Max Factor.

Produkt type: Mascara
Navn på produkt: False lash effect 24 hour mascara
Pris på produkt: Omkring 139 DKK

Jeg er helt vild med denne mascara! Prisen er meget overkommelig og det er svært ikke at blive imponeret.
Den er utrolig let at påføre og den giver både volume, længde og chancerne for klumper på vipperne er nul! Børsten er tyk og selve mascaraen er våd lige når den påføres, så den er meget let at arbejde med!
Mascaraen lever op til dens "24 hour"-løfte og kan endda sagtens holde meget længere!

Men, men, men - der findes vel ikke et produkt der bare er lutter lagkage - og det er dette produkt heller ikke. For udover de mange fordele kan jeg dog finde ét minus: den er utrolig svær at tage af.
Det er virkelig en skam og utrolig irriterende.

Har du prøvet produktet? Del din mening i kommentaren!

Xoxo Katrine

onsdag den 20. februar 2013

Konfirmations hår 2013

Hello Sweethearts!

Konfirmationer nærmer sig og mange spændte konfirmander forbereder sig på den store dag. Og der er bestemt mange ting, at tage stilling til; kjole, mad, gæster, ønskeliste, hår - you name it!
Herunder kan du finde 8 smukke hairdoes til enhver smag! Enjoy!




De smukke og traditionelle.

Disse to hairdoes er til de piger, der vil bruge lidt ekstra tid på sit hår. For disse to frisurer kræver, at man laver krøller i sit hår og bruger tid på, at sætte det op/ få det til at sidde fint og naturligt.


Pinned ImagePinned Image



De detaljerede og fine.

Disse to hairdoes er til de piger, der gerne vil have en original og simpel frisure, men samtidig bruge kræfter på sit hår og lave fine detaljer.

Pinned ImagePinned Image



De søde og meget simple.

Disse to hairdoes er til piger, der gerne vil holde sit hår rent og simpelt, men også gerne vil bruge lidt tid på frisuren.
Frisuren med den chikke hestehale, er stilren og supersød. Den er til pigen, der gerne vil give sit hår et femenint twist og samtidig ungdommeligt og chikt.
Den glatte frisure med det løse hår og den fine detajle med fletningen, er til pigen der gerne vil holde sit hår så naturligt og enkelt så muligt, men samtidig gerne vil have en lille detalje i håret.



Pinned ImagePinned Image



De unikke og stilrene.

Disse to hairdoes er til de piger, der ønsker at sætte sit hår traditionelt op og holde sit look stilrent,men samtidigt unikt og chikt.


Pinned ImagePinned Image


Jeg håber det kunne hjælpe dig med, at kunne sætte flueben på huskelisten med hensyn til frisuren på den store dag!

Xoxo Katrine

torsdag den 24. januar 2013

Vinterens bedste makeup tip!

Hello Sweethearts!

I vinteren tørrer vores hud ud og skalder måske endda lidt af. Men er du opmærksom på hvad det egentlig er for noget creme du smører i ansigtet?

Vinteren er rigtig hård mod vores ud og det bedste tip mod dét er creme!
Men faktisk kan creme gøre din hud endnu værre hvis du ikke passer på!
For jo mere vand der er i din ansigtscreme, jo større risiko er der for afkøling af huden og små bodsprængninger, når du går ud i det kolde vejr.

Derfor skal du passe rigtig godt på, at du vælger en "ordentlig" creme.
Så vælg din creme med omtanke her i de kolde tider - det kommer du længst med!

Husk, at der er en giveaway kørende på bloggen! Der er mulighed for, at vinde en præmie for 175 DKK!
Så skynd dig op og se hvad præmien består af og meld dig til oppe i menuen under "Giveaway".

Xoxo Katrine

torsdag den 3. januar 2013

Anbefaling: foundation

Hello Sweethearts!

Jeg har for nylig fået anskaffet mig en foundation og jeg var mundlam, da jeg prøvede den for første gang...

Du kender sikkert alt for meget til foundationer der ikke dækker godt nok, krakelere, er besværlige at lægge på... Listen er lang!

Men hvis du er klar til, at lægge de dårlige foundationer bag dig og få en foundation, der lægger sig perfekt til din hud, dækker alle urenheder, ikke krakalere, er let at fordele på huden og som absolute ingen problemer giver, så er "Young Blood" helt klart noget for dig!

Det er ikke den billigste foundation i verdenen, men den holder i utrolig lang tid - og hvorfor ikke give lidt ekstra for en foundation som faktisk virker optimalt?

Du kan få en foundation fra Young Blood til omkring 316 - 395 DKK
Den fås i mange varianter og du kan blandt andet købe den online her!

OBS: Der skal bruges meget lidt når du lægger det på huden. Cirka en lillefingernegl på hagen, panden, overlæben, hver kind, næse osv...

TIP: Hvis du vil slippe for, at skulle betale en formue for en eller anden smart flydende foundation under pudderen, så læg en creme på inden du lægger pudderen.
Det gør, at pudderen vil lægge sig rigtig fint på huden - og blive der!


 
God jul og godt nytår!
 
Xoxo Katrine

mandag den 3. december 2012

Make A Wish!

Hello Sweethearts!

Idag er det den 3. december! Og jeg har fået henvendelser fra jer læsere om nogle "inspirations ønsker". Så i anledning af december og jer læseres ønske, får i en lang ønskeliste med en masse fede ting man kan ønske sig - eller give væk - både i den billige afdeling og den dyre! Enjoy!

Paco Rabanne Lady Million Eau de Parfum 50 ml
Parfume:

Kan man nogensinde få for meget parfume? Nej, vel?

Dyrt:

Lady Million er et oplagt valg! Du kan få den i Matas med
50 ml til 520 DKK.

Budget:

DKNY Be Delicious er også i den dyre ende, men dog ikke så slemt som Lady Million.
Du kan få 50 ml af den friske DKNY-parfume til 460 DKK  i Matas.


Gavekort:

Vi har vel alle mindst en´i familien der ikke altid ligefrem rammer plet når de giver julegaver.
Så hvorfor ikke spare dem for besværet med, at suse fra den ene butik til den anden efter en gave du alligevel aldrig får brugt? Det kan et gavekort helt sikkert hjælpe med at ungå!

Bik bok, Matas, Sparkz, Nelly, Smargirl, Vero Moda, Vila - you name it!


DVDer:

En film, biografbilleter eller en filmboks kan være en rigtig god julegave!

Dyrt:

"Sex and the city" boksen kan redde en kedelig lørdag aften eller få sat hyggen i gang når du har veninder på besøg! Kan købes i Bilka til 349 DKK

Budget:

"Amarican Pie 1-8" boksen får latteren frem - igen og igen! Kan købes fra CDON til 249 DKK


Makeup:

Makeup er rigtig dyrt, så det er selvfølgelig en oplagt gaveidé! Enhver piges bedste ven kan virkelig være makeup! Vi har vel alle stået med en grim hud en mandag morgen hvor makeuppen lige har reddet os, ikke?
Gillian Jones Klassisk Penselsæt
Dyrt:

Gillian Gones klassisk penselsæt er et rigtigt make-up artist pensel sæt!
Der er 15 pensler! Det er en af de ting der står øverst på min ønskeliste!
Du kan få sættet i matas for 299 DKK


OPI Skyfall Mini Pack


Budget:

Skyfall Mini Pack - en gaveæske med en masse superflotte neglelakker! Du kan få gaveæsken i matas for 150 DKK






Tip: En oplevelsesgave er også et hit! Du kan finde dem på nettet, i din lokale brugs eller ved en boghandler.

 
Jeg håber du fik inspiration til et fedt julegaveønske eller en god julegave til din søster, veninde eller mor! Skriv endelig i kommentaren hvis du er i tvivl om noget og del også gerne dine ønsker med os!
 
Make A Wish!
 
Xoxo Katrine

mandag den 26. november 2012

Lav de perfekte french nails!

Hello Sweethearts!

Mangler du inspiration til dine konfirmations, hverdag eller fest negle?
Nu har du muligheden for at lære, at lave de fineste negle - super hurtigt og enkelt!

Inden du starter:

Fjern eventuelle neglelak rester.

Find 3 neglelakker frem:

  • En beige/lyserød/lys... You name it - men sørg for at den ikke er mørk eller pangfarvet!
  • En underlak/overlak
  • En hvid lak

Nu er du klar!

Læg din underlak og lad den tørre.

Når underlakken er tør putter du den beige - eller hvilken farve du nu har valgt - neglelak på.


Lad det tørre.

Nu er det tid til at lægge en flot hvid kant på dine negle. Stryg penslen med det hvide neglelak over den yderste del af neglen, så det danner en flot buge.
Hvis du ikke er tilfreds med den hvide streg du har lavet kan du rette den med en mindre pensel hvor du tegner bugen op, så den bliver pæn.

Når den hvide lak er tør lægger du bare din overlak over, så dine negle er mere beskyttet og dermed holder i længere tid.

 
 
God for-negl-se!
 
Forstod du ikke guiden? Følg linket til en video guide!
 
Xoxo Katrine

søndag den 11. november 2012

Nail Art: Avis negle!

Hello Sweethearts!

I dette indlæg kan du lære at lave nogle superfine avis negle - super nemt og hurtigt! Herunder finder du guiden!

Du skal bruge:

  • Avis.
  • Vodka/alkohol eller lign.
  • En underlak/overlak.
  • En lys lak.

Trin 1:

Fjern evt. neglelak og rester. Læg en underlak.

Trin 2:

Læg en lys neglelak på (den lyse farve fremhæver avisen når du kommer så langt).

Trin 3:

Find et lille glas og hæld dit vodka/alkohol eller lign. ned i glasset.

Trin 4:

Vær klar med avisen. Start med en´ negl ad gangen.
Læg din negl ned i glasset med alkohol i et par sekunder. Tag neglen op og læg avisen på neglen. Gnup avis-overfladen og træk forsigtigt avisen af efter lidt tid. Pas på med ikke at komme til, at "rykke" på avsen når den ligger på neglen.

Trin 5:

Når du har lavet alle dine negle færdige lader du dem tørre. Når de er tørre kan du lægge en overlak, så det holder bedre.
 
 
Tillykke - nu har du nogle fede negle, som passer til ethvert outfit! Du vil sikkert få en masse gode kommentarer for dem!
 
Skriv hvis du har spørgsmål!
 
 
Xoxo Katrine

lørdag den 13. oktober 2012

Teen Bloggens bedste beauty-tips!

Hello Sweethearts!

Jeg har samlet alle mine bedste beauty-tips om foundation og bryn! Herunder kan i læse dem og lære om HVAD man skal bruge dem til og HVORFOR de virker! Enjoy!

Tips til din foundation:

Slip af med tydeligt dun!

Ja, du kan faktisk godt slippe af med med et grimt "overskæg" meget nemt!
Når du lægger foundation tænker du sikkert ikke så meget over hvor i ansigtet du lægger det. Men, men, men... Når du lægger foundation på overlæben, så fremhæver du faktisk dit dun!
Så læg derfor ingen foundation på overlæben for at slippe for grimt dun!

Sund og blød hud under din foundation!

Slip af med urenheder og tør hud med et meget simpelt tip!
Inden du lægger din foundation, så læg et lag creme på hele ansigtet.

Bemærk: lad cremen tørre i et par minutter, så din hud ikke ser skinnende og fedtet ud når du har lagt foundation på.

Få foundation UNDER hårene i ansigtet!

Når du lægger din foundation, så tænker du ikke på hvilken vej du stryger børsten/svampen, gør du? Det er der ihvertfald ikke ret mange der gør! Men det har faktisk en stor betydning!
For hvis du startet med at stryge din børste/svamp op, (altså op med hårgrænsen) så kommer din foundation UNDER hårene i ansigtet.
Når du har gjort det i hele dit ansigt, så kører du din børste/svamp ned af, så hårene sidder "rigtigt" igen.
Nu kan du koncentrere dig om at dække de sidste steder i ansigtet og så har du lagt en perfekt founation!


Tips til brynene:

Pluk brynene perfekt!

Det tip du får nu er meget kort, simpelt og effektivt!
Når du plukker bryn så pluk aldrig OVER brynene, pluk altid UNDER!
Pluk så lidt så muligt, for det kan hurtigt blive grimt og skævt, hvis du plukker for meget!

Få styr på dine bryn!

Hvis du har kraftige bryn, så ved du godt at de kan sidde lidt uheldige nogengange! Derfor er det en god ide at putte lidt vand, voks eller lign. på dem, for at få dem til at holde formen! Det er også nogengange nok med en brynbørste!

Jeg håber mine tips kan bruges!

Xoxo Katrine

torsdag den 4. oktober 2012

Vind et Beauty kit fra Maybelline!

Hello Sweethearts!

Nelly.com har smidt en konkurrence op! Du har mulighed for at vinde et Beauty kit fra Maybelline! Lyder det som noget for dig? Så følg linket herunder og tilmeld dig i konkurrencen!

Tilmeld dig her: http://nelly.com/dk/maybelline-konkurrence-campaign-660/



WIN WIN WIN… Beauty treats! We're giving away a Maybelline beauty kit every day this week! Enter now for your chance to win. Good luck friends! <3 Nelly.com

Sweden: http://nelly.com/se/maybelline-tävling-campaign-660/
Norway: http://nelly.com/no/maybelline-konkurranse-campaign-660/
Denmark: http://nelly.com/dk/maybelline-konkurrence-campaign-660/
Finland: http://nelly.com/fi/maybelline-kilpailu-campaign-660/
Germany: http://nelly.de/de/maybelline-gewinnspiel-campaign-660/
Netherlands: http://nelly.com/nl/maybelline-prijsvraag-campaign-660/
Austria: http://nelly.at/at/maybelline-gewinnspiel-campaign-660/
EU: http://nelly.com/eu/maybelline-competition-campaign-660/
UK: http://nelly.com/uk/maybelline-competition-campaign-660/
 
Xoxo Katrine


fredag den 28. september 2012

Kelly Osbourne fik manicure til 1,4 mio!

Hello Sweethearts!

Så blev det "Gossip" tid! For medier osv. er HELT oppe at køre over Kelly Osbournes "lille" køb...

Kelly Osbourne var vært på E! under Emmy-showet for lidt tid siden.
Hun havde en flot lilla kjole på, men det var ikke den der fik tiltrukket sig opmærksomheden!
Nej, det var hendes neglelak! Hendes neglelak havde nemlig en værdi af 1,4 millioner kroner, da den indeholdt 267 karat sorte diamanter.

Inden Emmy-showet twettede hun:

"Jeg er ved at få en 250.000$ manicure med neglelak der er lavet af sorte diamanter fra @azature. Jeg er så spændt og beæret, at jeg er ved at sk*** i bukserne over at have så mange penge på mine negle".


Kelly fik enormt meget kritik for den kanon dyre neglelak efterfølgende og skrev derfor en "undskyldning" i torsdags på Twitter:

"Jeg kan se, at min neglelak har stødt nogle af jer, og selvom jeg kan se jeres pointe, var det en oplevelse, jeg kun kunne få den ene gang i livet. #Jegbeklager".

Hvad syntes i om Kelly´s undskyldning? Og hvad syntes i om, at hun købte sådan en dyr manicure?

Xoxo Katrine

torsdag den 20. september 2012

Tosdagens makeup-tip

Hello Sweethearts!

Så blev det torsdag og weekenden står på spring! Jeg vil gerne give jer et lille makeup-tip, som der er rigtig mange piger der bruger - men der er også rigtig mange der ikke gør, fordi de måske ikke kender til det!

Har du især uren hud eller lign. efter makeupbrug, så er dette tip vigtigt for dig:

Hvad er tippet?

Makeup er virkelig lækkert - men det kan være med til at gøre din hud uren, tør og fedtet. Penslerne du bruger samler bakterier og kan derfor gøre din hud endnu værre! For at ungå det skal du vaske dine makeup pensler, børster, svampe og lign.

Hvordan vasker jeg mine pensler, børster og svampe?

Der er mange der bruger shampoo og balsam til at vaske med, men det ligger et beskyttende lag på dine pensler osv. hvilket kan forhindre makeuppen i at hænge fast efter vaskningen. Mit råd er derfor at skylle pensler osv. i lunkent vand med en lille smule håndsæbe eller lign.
Ungå at skylle "rødderne" på pensler og børster og skyl heller ikke skaftet.
Læg dine børster, pensler osv. til tørre.

Hvor tit skal jeg gøre det?

Skyl dem ca. en gang om ugen eller hver anden uge.

Xoxo Katrine

søndag den 16. september 2012

Vinderen af bloggens giveaway er....

Hello Sweethearts!

Så blev det dagen hvor en heldig vinder af 5 lækre (valgfrie) neglelakker fra Depend til en værdi af 100 kr skulle trækkes! Vinderen er blevet trukket fuldstændig tilfældigt!

Og vinderen af 5 lækre neglelakker fra Depend er.... Elisabeth Falck!

Stort tillykke Elisabeth! Jeg skriver til dig, så vi kan aftale farverne på dine neglelakker og adressen de skal sendes til :)

Tak til alle jer der har deltaget! Det er selvfølgelig ikke sidste gang der er Give-away på Teen Bloggen, så hold jer opdateret!

Jeg håber i har haft en fantastisk weekend!

Xoxo Katrine