søndag den 28. april 2013

Månedens Produkt: Dream Matte Mousse

Hello Sweethearts!

Så blev det tid til månedens produkt!
Denne gang har Teen Bloggen fokus på en foundation fra Maybelline - nemlig Dream Matte Mousse!

Jeg var faktisk meget imponeret, da jeg prøvede denne foundation for første gang!
Jeg var faktisk så imponeret, at den udskiftede min gamle foundation og stillede sig øverst på min makeup hylde!

+ Den er meget cremet og let - så den er utrolig let at anvende.
+ Den dækker fint på huden og bliver siddende hele dagen.
+ Den er virkelig billig! Du kan nemlig købe den for kun 86, 21 DKK (Køb Dream Matte Mousse her!)
- Den lægger sig utroligt grimt over tørt hud.

Jeg vil anbefale den til alle - undtagen folk med meget tørt hud, da denne foundation virkelig ikke dækker pænt over tør hud!

Prøv den selv og fortæl gerne om din oplevelse med denne foundation i kommentarfeltet herunder!

Xoxo Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar