Viser opslag med etiketten My life. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten My life. Vis alle opslag

mandag den 5. august 2013

Taylor Swift - Fearless (Min Musikvideo)

Hello Sweethearts!

Dette bliver et meget kort indlæg, for jeg vil faktisk bare gerne vise jer en lille video. Jeg er nemlig efter mange timers arbejde blevet færdig med min helt egen lyrics video til sangen Fearless af min yndlings kunstner Taylor Swift! Enjoy!


Jeg har altid været meget stor fan af selve sangen og besluttede derfor at lave denne video. Videoen er ikke perfekt, men jeg er meget tilfreds med resultatet!

Hvad syntes i?

Be fearless!
Xoxo Katrine

søndag den 2. juni 2013

Fyld din sommerkalender op!

Hello Sweethearts!

Beware: for sommeren er over os! Går du rundt og frygter, at sommeren kun byder på varme dage i solen - og intet andet? Så bare rolig! For jeg har samlet en masse sommersjov til dig og dine veninder!
Festival fashion - image courtesy WillSheGetAway

Tag på festival!
Det er en oplevelse i sig selv, at tage på festival! Mærk musikken, solens stråler prikke på huden, latteren og måske alkoholen stige dig til hovedet! For det er nemlig dét festivaler handler om!
Tjek nogle festivaler ud - der er blandt andet Samsø Festival, Roskilde Festival og Skive Festival!

Find det helt rigtige festival-outfit her!

One word: shopping!
Shopping er altid et hit! Tag dine veninder under armen og brænd nogle penge af! I kan slutte dagen af med et lækkert cafébesøg. Hvis dine veninder er på ferie, så tag din mor med i stedet. Hun vil helt sikkert elske det!

Strand-tid!
Stranden hører sommeren til! Så tag din bikini og din bedste veninde under armen og kom afsted! Der er garanti for en solbrun krop når i vender næsen hjemad igen.
Og det kan være, at i møder nogle søde fyre.

Under stjernerne!
Det er super hyggeligt, at sove i telt! Især med sine veninder! Så inviter et par stykker over, slå et telt op, rist skumfidusser og grin hele natten! Det bliver med garanti super sjovt!
I kan også tage udfordringen op og sove HELT under stjernerne! Så træk soveposen godt op og nyd stjernerne!

Sommerfest!
Sommeren er en god undskyldning for, at holde fest!
Inviter alle dine venner, stil noget alkohol på bordene (hvis du ikke er til alkohol, så kan du finde nogle lækre alkohol-frie drinks her) og fyr op for musikken!

Kom i form!
Du har en masse fritid og skal hverken tænke på lektier eller skolen! Så måske er det tid til, at komme i form og smide lidt af vinterens kilo?
Løb, cykel, svøm - you name it!
Du kan træne med programmet Jillian Michaels her!

Der er også rigtig mange løb du kan melde dig til - tjek det ud på Danmarks største løbskalender!

Koncerter!
Der er mange fede koncerter rundt omkring i landet - blandt andet Grøn Koncert og ABC Beach party! Dans, grin og skrål med på dine yndlingssange!

Zulu Sommerbio på græs!
Hver dag på Zulu vises der film klokken 20:50!
Men det er også rigtig hyggeligt, at se zulu på græs! Programmet for Zulu Sommerbio ligger lige på trapperne, men datoer og steder er allerede nu blevet offentliggjort - tjek ud om Zulu sommerbio kommer forbi din by her!

 
Hvad skal du lave her til sommer?
Xoxo Katrine

torsdag den 2. maj 2013

Mors dag: gaveideer til ethvert budget!

Hello Sweethearts!

Det er snart d. 12 maj - og dermed Mors Dag! Men det kan desværre være rigtig svært, at finde på en fin gave til sin mor. Hvis du ingen ideer har til en god gave til din mor, så kan du måske blive inspireret herunder!
 
Blomster og chokolade
Er dit budget ikke det største, så kan et par fine røde roser og en lille æske chokolade være en rigtig god ide! Din mor vil helt sikkert blive rigtig glad og din pengepung med!

Giv en oplevelse
Vil du give din mor en gave hun kan huske, så kan en oplevelse fra Smartbox være en fin mulighed. Der findes en box til stort set ethvert budget og du kan overraske hende med lige fra et spaophold til en cafe-tur!

En tur i biografen
Hvis budgetet er lidt stramt kan du give din mor 2 biografbilletter. Det kan jo være hun tager dig med og så får i helt sikkert en super hyggelig tur ud af det!

Personligt klippekort
Er pengene bare væk eller har du lyst til, at lave en mere personlig og kreativ gave - ja, så kan et klippekort være en super god ide! Du kan blandt andet lave klip som "støvsugning af hele huset", "morgenmad på sengen", "1 times havearbejde" - you name it! Det er ihvertfald en gave, der nok skal falde i god jord og som hun vil få gavn af i lang tid!
 
Gavekurv
Vil du være lidt ekstra kreativ med din gave, så kan du lave en gavekurv! Fyld din gavekurv op med din mors yndlingsslik, duftlys, syltetøj, læbepromade, cremer, en DVD/bog, shampoo, the, biografbilletter - ja, hvad du lige kan finde på! Det er en god gaveide og du kan helt selv bestemme hvor mange penge du vil investere i den.

Kærligt brev
Store og dyre gaver er ikke det Mors Dag handler om. Det handler om, at fortælle sin mor hvor taknemmelig man er for hende og hvor meget man elsker hende - de fleste siger det igennem en fin gave. Men du kan også skrive et sødt brev til din mor og fortælle hende hvor meget du holder af hende. Hun vil helt sikkert elske det og på en regnvejrsdag er det en dejlig gave, at hive frem! Du kan evt. sætte nogle billeder ind i dit brev af jer og måske skrive lidt tekst til dem!

Tip: uanset hvad du giver din mor, så er et lille kort altid en god detalje. Forklar hvor meget du holder af hende igennem kortet - det gør gaven meget mere personlig!

Hvad giver du din mor? Del gerne din ide i kommentarfeltet herunder!
Xoxo Katrine

mandag den 8. april 2013

My Hair Secrets!

Hello Sweethearts!

Alle piger har hver deres små beauty-hemmeligheder. Det gælder både makeup, tøj og ikke mindst hår! Herunder kan du få mine bedste hårtips og hemmeligheder! .. Shhh! ..

Naturligt, vindblæst volume - ligesom på starnden

Fladt hår kan godt blive kedeligt i længden - og hvis du har langt fladt hår, så virker dit ansigt pludselig meget aflangt! Men det kan du gøre noget ved på ingen tid!

1) Tuper dit hår afhængig af hvor meget volume du vil have!
2) Spray en saltvandspray i og rod det lidt rundt mellem dine fingre.

Wupti! Lækkert strandhår med masser volume - på ingen tid!

Detaljer og opsætning er vejen frem

Det kan være fristende, at springe håret over engang i mellem og bare lave en simpel hestehale! Men det kan faktisk godt lade sig gøre, at gøre primitivt lækkert!
Derfor kan du fx lave en meget høj hestehale med dit hår så du får et super sporty look - hvis du vil gøre lidt ekstra ud af det kan du fx. vikle en tot hår rundt om elastikken, så det ligner du har brugt dit eget hår som elastik eller lade en sød fletning gå fra den ene tinding op til hestehalen!

Hvis du sætter dit hår op eller ligger detajler i det, så ser det bare mere gennemført ud og er dermed flottere!


Vejen til silkeblødt hår

Min vej til silkeblødt hår koster mig små 69,95 DKK for 900 ml! Det er nemlig mirakel-kuren "TRESemmé Naturals Balsam", der holder mit hår blødt, skinnende og velplejet!

 

Klip, klip, klip

Du har sikkert hørt den før - "Det er vigtigt, at klippe sit hår jævnligt! Og håret gror også hurtigere hvis det bliver klippet i ny og næ".
Men der ER faktisk et rigtig godt råd!
Så hvis du ikke har været ved frisøren i et godt stykke tid, så foreslår jeg, at du tager afsted snarest muligt.


Det var mine hair-secrets!

Xoxo Katrine

søndag den 17. marts 2013

Månedens produkt: False lash effect 24 hour mascara

Hello Sweethearts!

Her på bloggen er der sket lidt forandring. For hver månede kan man nu læse "Månedens produkt" - ja, hver månede. Der bliver derfor hver månede fundet et produkt, som vi her på Teen Bloggen tester.

Hvis du vil have indflydelse på hvilket produkter der skal testes kan du altid stemme i afstemningen i højre side af bloggen eller skrive til mig under "Månedens produkt", som ligger øverst på siden.

I denne månede tester Teen Bloggen "False lash effect 24 hour mascara" fra Max Factor.

Produkt type: Mascara
Navn på produkt: False lash effect 24 hour mascara
Pris på produkt: Omkring 139 DKK

Jeg er helt vild med denne mascara! Prisen er meget overkommelig og det er svært ikke at blive imponeret.
Den er utrolig let at påføre og den giver både volume, længde og chancerne for klumper på vipperne er nul! Børsten er tyk og selve mascaraen er våd lige når den påføres, så den er meget let at arbejde med!
Mascaraen lever op til dens "24 hour"-løfte og kan endda sagtens holde meget længere!

Men, men, men - der findes vel ikke et produkt der bare er lutter lagkage - og det er dette produkt heller ikke. For udover de mange fordele kan jeg dog finde ét minus: den er utrolig svær at tage af.
Det er virkelig en skam og utrolig irriterende.

Har du prøvet produktet? Del din mening i kommentaren!

Xoxo Katrine

torsdag den 28. februar 2013

The dress of dreams!

Hello Sweethearts!

Piger elsker tøj. Piger elsker mode. Piger elsker, at være feminine. Og hvad er mere feminint end en smuk kjole, høje sko, opsat hår og et stort smil på læben?
Derfor har jeg nu brugt 977 kroner (av av) på min drømmekjole til den årlige gallafest på min kjole.

 

Kjolen er lige blevet sat ned fra 1395 til 977 kr - altså hele 30%
Jeg har købt den smukke sorte kjole og venter nu som et lille barn på, at den kommer med posten!

Du kan selv købe kjolen på Nelly!

Xoxo Katrine

torsdag den 3. januar 2013

Anbefaling: foundation

Hello Sweethearts!

Jeg har for nylig fået anskaffet mig en foundation og jeg var mundlam, da jeg prøvede den for første gang...

Du kender sikkert alt for meget til foundationer der ikke dækker godt nok, krakelere, er besværlige at lægge på... Listen er lang!

Men hvis du er klar til, at lægge de dårlige foundationer bag dig og få en foundation, der lægger sig perfekt til din hud, dækker alle urenheder, ikke krakalere, er let at fordele på huden og som absolute ingen problemer giver, så er "Young Blood" helt klart noget for dig!

Det er ikke den billigste foundation i verdenen, men den holder i utrolig lang tid - og hvorfor ikke give lidt ekstra for en foundation som faktisk virker optimalt?

Du kan få en foundation fra Young Blood til omkring 316 - 395 DKK
Den fås i mange varianter og du kan blandt andet købe den online her!

OBS: Der skal bruges meget lidt når du lægger det på huden. Cirka en lillefingernegl på hagen, panden, overlæben, hver kind, næse osv...

TIP: Hvis du vil slippe for, at skulle betale en formue for en eller anden smart flydende foundation under pudderen, så læg en creme på inden du lægger pudderen.
Det gør, at pudderen vil lægge sig rigtig fint på huden - og blive der!


 
God jul og godt nytår!
 
Xoxo Katrine

tirsdag den 18. december 2012

WSPA: Red bjørnene!

Hello Sweethearts!

Vil du give bjørne en bedre fremtid i julegave? 

Tænk dig, at op mod 20.000 bjørne lige nu er spærret inde på fabrikker i Kina. Hver dag får de tappet galde fra et hul i maven. Bare fordi deres galde er penge værd. Utroligt ikke? 

Vær med til at stoppe mishandlingen - og giv fremtidens bjørne et liv langt væk fra den daglige tortur på fabrikkerne. Start din egen indsamling på: www.wspa.dk/redbjoerne
Vi er lige nu midt i den søde juletid! Og meningen med julen er vel, at glæde hinanden. Men mens vi skriver iPhone 5 på øsnkelisten sidder der en bjørn i et meget lille bur i Kina på en bjørnefabrik, som bliver tortureret groft, fordi dens galde skal bruges til shampoo og tandpasta..

Det er vigtigt vi tænker på andre en os selv! Og få meget få kroner kan du være med til, at redde både dyr og mennesker! Jeg har lavet en indsamling med WSPA hvor du kan være med til, at stoppe tortur og lidelser på bjørne! Og er den top du har fået øje på i Vila virkelig vigtigere en tusindvis af bjørnes liv?

Nej, vel? Så hjælp NU - for DU gør en forskel!

Læs nærmere om bjørnene ved at lægge musen over billedet til højre eller klik på linket herunder!

RED BJØRNENE her!

Del gerne dette indlæg på Facebook og fortæl venner og familie om bjørnene!

Xoxo Katrine

mandag den 3. december 2012

Make A Wish!

Hello Sweethearts!

Idag er det den 3. december! Og jeg har fået henvendelser fra jer læsere om nogle "inspirations ønsker". Så i anledning af december og jer læseres ønske, får i en lang ønskeliste med en masse fede ting man kan ønske sig - eller give væk - både i den billige afdeling og den dyre! Enjoy!

Paco Rabanne Lady Million Eau de Parfum 50 ml
Parfume:

Kan man nogensinde få for meget parfume? Nej, vel?

Dyrt:

Lady Million er et oplagt valg! Du kan få den i Matas med
50 ml til 520 DKK.

Budget:

DKNY Be Delicious er også i den dyre ende, men dog ikke så slemt som Lady Million.
Du kan få 50 ml af den friske DKNY-parfume til 460 DKK  i Matas.


Gavekort:

Vi har vel alle mindst en´i familien der ikke altid ligefrem rammer plet når de giver julegaver.
Så hvorfor ikke spare dem for besværet med, at suse fra den ene butik til den anden efter en gave du alligevel aldrig får brugt? Det kan et gavekort helt sikkert hjælpe med at ungå!

Bik bok, Matas, Sparkz, Nelly, Smargirl, Vero Moda, Vila - you name it!


DVDer:

En film, biografbilleter eller en filmboks kan være en rigtig god julegave!

Dyrt:

"Sex and the city" boksen kan redde en kedelig lørdag aften eller få sat hyggen i gang når du har veninder på besøg! Kan købes i Bilka til 349 DKK

Budget:

"Amarican Pie 1-8" boksen får latteren frem - igen og igen! Kan købes fra CDON til 249 DKK


Makeup:

Makeup er rigtig dyrt, så det er selvfølgelig en oplagt gaveidé! Enhver piges bedste ven kan virkelig være makeup! Vi har vel alle stået med en grim hud en mandag morgen hvor makeuppen lige har reddet os, ikke?
Gillian Jones Klassisk Penselsæt
Dyrt:

Gillian Gones klassisk penselsæt er et rigtigt make-up artist pensel sæt!
Der er 15 pensler! Det er en af de ting der står øverst på min ønskeliste!
Du kan få sættet i matas for 299 DKK


OPI Skyfall Mini Pack


Budget:

Skyfall Mini Pack - en gaveæske med en masse superflotte neglelakker! Du kan få gaveæsken i matas for 150 DKK






Tip: En oplevelsesgave er også et hit! Du kan finde dem på nettet, i din lokale brugs eller ved en boghandler.

 
Jeg håber du fik inspiration til et fedt julegaveønske eller en god julegave til din søster, veninde eller mor! Skriv endelig i kommentaren hvis du er i tvivl om noget og del også gerne dine ønsker med os!
 
Make A Wish!
 
Xoxo Katrine

lørdag den 27. oktober 2012

Anbefaling: Vinterjakke!

Hello Sweethearts!

Vinteren er for alvor på vej - det har faktisk allerede sneet flere steder! Så hvis du stadig står i kulden med en tyk trøje, så er du kommet til det rette sted. For jeg har nemlig en lille vinterjakke anbefaling til jer!

Jeg købte for nyligt en flot, varm og ikke mindst billig vinterjakke, som jeg er blevet super glad for! Den kan købes i Vero moda eller online på Vero moda´s hjemmeside til små 359, 95 DKK!
Herunder kan du se billeder af jakken - i forskellige farver!


CURVE JACKET EA, BLACK, largeCURVE JACKET EA, FIG, large  

CURVE JACKET EA, DARK NAVY, largeCURVE JACKET EA, ASHES, large

























TIP: str X-small er ret "stor", så til jer der er vant til at købe small - køb X-small! 
 
God weekend!
 
Xoxo Katrine

fredag den 19. oktober 2012

Christopher indtager Danmark!

Hello Sweethearts!

Christopher er virkelig blevet Danmarks darling! I denne uge var han med i "Danmarks næste topmodel" hvor han skulle skyde sin musikvideo sammen med pigerne!

Her til aften startede Christopher sin kommende Danmarks-turne på Vega! Du kan se et billede fra hans optræden her til højre!

Jeg skal til hans koncert i Grenå sammen med to af mine gode veninder! Vi glæder os helt vildt!

Er du også helt vild med Christopher?

Så kan du faktisk hjælpe ham med at vinde innovationsprisen til Danish Music Awards! Stem her!

Du kan også følge ham på Facebook! Han rundede faktisk de 50.000 følgere idag!
Følg ham her!

Xoxo Katrine

lørdag den 13. oktober 2012

Teen Bloggens bedste beauty-tips!

Hello Sweethearts!

Jeg har samlet alle mine bedste beauty-tips om foundation og bryn! Herunder kan i læse dem og lære om HVAD man skal bruge dem til og HVORFOR de virker! Enjoy!

Tips til din foundation:

Slip af med tydeligt dun!

Ja, du kan faktisk godt slippe af med med et grimt "overskæg" meget nemt!
Når du lægger foundation tænker du sikkert ikke så meget over hvor i ansigtet du lægger det. Men, men, men... Når du lægger foundation på overlæben, så fremhæver du faktisk dit dun!
Så læg derfor ingen foundation på overlæben for at slippe for grimt dun!

Sund og blød hud under din foundation!

Slip af med urenheder og tør hud med et meget simpelt tip!
Inden du lægger din foundation, så læg et lag creme på hele ansigtet.

Bemærk: lad cremen tørre i et par minutter, så din hud ikke ser skinnende og fedtet ud når du har lagt foundation på.

Få foundation UNDER hårene i ansigtet!

Når du lægger din foundation, så tænker du ikke på hvilken vej du stryger børsten/svampen, gør du? Det er der ihvertfald ikke ret mange der gør! Men det har faktisk en stor betydning!
For hvis du startet med at stryge din børste/svamp op, (altså op med hårgrænsen) så kommer din foundation UNDER hårene i ansigtet.
Når du har gjort det i hele dit ansigt, så kører du din børste/svamp ned af, så hårene sidder "rigtigt" igen.
Nu kan du koncentrere dig om at dække de sidste steder i ansigtet og så har du lagt en perfekt founation!


Tips til brynene:

Pluk brynene perfekt!

Det tip du får nu er meget kort, simpelt og effektivt!
Når du plukker bryn så pluk aldrig OVER brynene, pluk altid UNDER!
Pluk så lidt så muligt, for det kan hurtigt blive grimt og skævt, hvis du plukker for meget!

Få styr på dine bryn!

Hvis du har kraftige bryn, så ved du godt at de kan sidde lidt uheldige nogengange! Derfor er det en god ide at putte lidt vand, voks eller lign. på dem, for at få dem til at holde formen! Det er også nogengange nok med en brynbørste!

Jeg håber mine tips kan bruges!

Xoxo Katrine

søndag den 7. oktober 2012

A new pair of shoes can chance your life!



Hello Sweethearts!

"Cinderella is proof that a new pair of shoes can chance your life!".

Ja, jeg elsker virkelig det citat! Det er en god "undskyldning" for at købe nye sko!
Jeg har for nylig bestilt to par sko fra H&M, ja TO! De var nemlig super billige og rimelig fede!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Her ser du 4 varianter af støvlerne, som jeg har bestilt. Jeg bestilte de matte sorte og de sandfarvede.
De kan købes online på H&M´s hjemmeside eller i deres butik for kun 249 DKK pr. par!
 
Xoxo Katrine
 

torsdag den 4. oktober 2012

My life: Praktik-uge!

Hello Sweethearts!

Så blev det torsdag og det er faktisk næsten en hel uge siden jeg sidst har skrevet på bloggen. Jeg har nemlig været i praktik fra tirsdag til torsdsg i en børnehave i denne uge.

I starten var det ikke liiiiige en praktikplads i en børnehave jeg ville vælge, men jeg havde desværre ikke mulighed for, at få en praktikplads som journalist. Min veninde vil også gerne være journalist og da hun heller ikke kunne få en praktikplads som journalist besluttede vi os for, at være pædagoger sammen - i samme børnehave og det hele! Vi aftalte endda at sove sammen i alle vores "arbejdsdage!".

Tirsdag - tirsdag var mig og min venindes første dag. Vi var ret spændte. Børnene var generte - nogle mere end andre - og vi brugte det meste af dagen på, at gå rundt og "hygge" om dem.

Onsdag - vi stod tidligt op og gjorde os klar til arbejde. Vi vidste lidt mere til "hvad vi gik ind til" og børnene begyndte selv, at gå over til os. Vi fik ret godt styr på deres navne og omvendt.

Torsdag - det blev tid til vores sidste dag. Vi fik leget rigtig meget med børnene! De var allesammen blevet helt "vilde" med os (og omvendt!) og vi kunne næsten alle deres navne. Vi fik tegninger af nogle af børnene og de fortalte os, at de ville komme til at savne os! Så det var faktisk liiidt trist at skulle tage afsted igen!

Det var en god oplevelse og jeg har faktisk lært en del, men jeg tror nu stadig at jeg skal holde mig til min journalist-drøm!

Xoxo Katrine

tirsdag den 25. september 2012

Top 5 listen - Film og serier!

Hello Sweethearts!
Efteråret har ramt Danmark og sidder du en mørk aften og ikke ved hvad du skal lave, så har jeg et par tips - ihvertfald til serier og film du kan se!

Titanic.
Titanic er min absolutte yndlingsfilm! Jeg har set den 188 gange og får aldrig nok af den! Den er SÅ sød! Jeg må også indrømme at jeg tudbrøler flere gange igennem filmen!

Pretty little liars.
Jeg har før skrevet indlæg om Pretty little liars, men det altså også en af VERDENS BEDSTE serier! Når første afsnit er set, så kan man ikke sove før man har set ALLE afsnittene i ALLE sæsonerne!

Friends.
Friends (også kaldt Venner) er en af de sjoveste og mest underholdende serier man kan se! Gør klar til grineflip!

Ringenes herre (1-3).
En perfekt dag under dynen med en skål slik i farmen skal selvfølgelig fejres med Ringenes Herre! Der er 3 film i "serien". Den er super hyggelig og fyldt med drama, eventyr, venskab og MEGET mere!


Harry Potter.
Hvornår er det lige sidst du har sat Harry Potter på og hygget igennem? Helt sikkert ALT for lang tid siden! Tag tilbage til Harry´s første år på Hogwarts og følg hans rejse gennem magi, venskab og 100 andre ting!


 God TV-dag!
 
Xoxo Katrine


søndag den 16. september 2012

Vinderen af bloggens giveaway er....

Hello Sweethearts!

Så blev det dagen hvor en heldig vinder af 5 lækre (valgfrie) neglelakker fra Depend til en værdi af 100 kr skulle trækkes! Vinderen er blevet trukket fuldstændig tilfældigt!

Og vinderen af 5 lækre neglelakker fra Depend er.... Elisabeth Falck!

Stort tillykke Elisabeth! Jeg skriver til dig, så vi kan aftale farverne på dine neglelakker og adressen de skal sendes til :)

Tak til alle jer der har deltaget! Det er selvfølgelig ikke sidste gang der er Give-away på Teen Bloggen, så hold jer opdateret!

Jeg håber i har haft en fantastisk weekend!

Xoxo Katrine

mandag den 10. september 2012

En weekend med "Pretty little liars".

Hello Sweethearts!

Jeg er en kæmpe stor fan af serien Pretty little liars!  Jeg har kendt til den i laaang tid, men først i weekenden har jeg fået plukket hul på sæson 2!
Forklaringen på det´ er at jeg har villet købe sæsonerne selv.
Jeg har nemlig aldrig været stor fan af websider hvor man kan se online film og TV da der jo er chance for virus...

Men, men, men... Jeg har fundet en hjemmeside som faktisk virker - uden virus! Så nu kan jeg se alle sæsonerne (dog ikke dem der er ved at blive lavet - selvfølgelig!) af Pretty little liars - og en masse andre film og serier!

Du kan se film og serier (blandt andet Pretty little liars) på dette link: www.1channel.ch

Jeg vil virkelig anbefale jer at give "Pretty little liars" en chance! Det er en serie fyldt med drama, kærlighed og spænding! Sæson 1 er blandt andet også blevet vist på Kanal 4!

God fornøjelse!

Xoxo Katrine

søndag den 2. september 2012

Weekend-hygge!


Hello Sweethearts!

Jeg elsker at have weekend! I dag er det desværre søndag og vi skal i skole igen imorgen...
Men måske et par billeder kan forlænge weekend-hyggen en lille smule? Her er der ihvertfald nogle super søde billeder af børn og katte der hygger sig!
Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)





Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)
 
Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)





Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)
 
Elsker i ikke også bare at have weekend?
 
Xoxo Katrine

tirsdag den 28. august 2012

Nem, hurtig og lækker kanelkage!

Hello Sweethearts!

Så har mig og min mor stået i køkkenet og lavet en lækker kanelkage! Og jeg vil gerne dele opskriften med jer!

Du skal bruge:
250 g smeltet margarine
600 g sukker
800 g mel
8 tsk kanel
4 tsk natron
1 l kærnemælk

Det hele røres sammen og hældes i en bradepande.
Bages nederst i ovnen ved 200 grader i 30 minutter - hvis formen er en helt almindelig bradepande til ovnen. I en mindre form, skal bages i lidt længere tid.

Lækker chokolade glasur!

Du skal bruge:
100 g smeltet margarine
500 g flormelis
4 tsk vanillie
2 spsk kakao
8 spsk kold kaffe

Røres sammen og smøres på den afkølede kage.


God appetit!

Xoxo Katrine

søndag den 26. august 2012

Mine top 5 yndlingssange - Taylor Swift!

Hello Sweethearts!

De fleste af jer ved nok godt, at jeg er MEGA stor fan af Taylor Swift. Hun er mit største idol!
Jeg sidder tit og tænker over teksten i hendes sange. Og de tryllebinder mig virkelig!
Derfor har jeg lavet en lille top 5 liste med mine yndlingssange af Taylor Swift! Og det var altså VIRKELIG svært at vælge! Sangene står i tilfældig rækkefølge!

Når/hvis i tager jer tid til at høre nogen af hendes sange, så tænk over teksten!

 

Taylors nyeste single! - We Are Never Ever Getting Back Together



Taylor Swift - Invisible




Taylor Swift - Mean




Taylor Swift - Teardrops on my guitar



 
Taylor Swift - Best day

 
Hvilken Taylor Swift sang/sange er jeres yndlings?
 
Xoxo Katrine