onsdag den 20. februar 2013

Konfirmations hår 2013

Hello Sweethearts!

Konfirmationer nærmer sig og mange spændte konfirmander forbereder sig på den store dag. Og der er bestemt mange ting, at tage stilling til; kjole, mad, gæster, ønskeliste, hår - you name it!
Herunder kan du finde 8 smukke hairdoes til enhver smag! Enjoy!




De smukke og traditionelle.

Disse to hairdoes er til de piger, der vil bruge lidt ekstra tid på sit hår. For disse to frisurer kræver, at man laver krøller i sit hår og bruger tid på, at sætte det op/ få det til at sidde fint og naturligt.


Pinned ImagePinned Image



De detaljerede og fine.

Disse to hairdoes er til de piger, der gerne vil have en original og simpel frisure, men samtidig bruge kræfter på sit hår og lave fine detaljer.

Pinned ImagePinned Image



De søde og meget simple.

Disse to hairdoes er til piger, der gerne vil holde sit hår rent og simpelt, men også gerne vil bruge lidt tid på frisuren.
Frisuren med den chikke hestehale, er stilren og supersød. Den er til pigen, der gerne vil give sit hår et femenint twist og samtidig ungdommeligt og chikt.
Den glatte frisure med det løse hår og den fine detajle med fletningen, er til pigen der gerne vil holde sit hår så naturligt og enkelt så muligt, men samtidig gerne vil have en lille detalje i håret.



Pinned ImagePinned Image



De unikke og stilrene.

Disse to hairdoes er til de piger, der ønsker at sætte sit hår traditionelt op og holde sit look stilrent,men samtidigt unikt og chikt.


Pinned ImagePinned Image


Jeg håber det kunne hjælpe dig med, at kunne sætte flueben på huskelisten med hensyn til frisuren på den store dag!

Xoxo Katrine

7 kommentarer:

  1. Flere af de her!! :) rigtig gode !

    SvarSlet
  2. Hejsa!

    1000 tak for de fine ord! Jeg er rigtig glad for, at indlægget var brugbart! Jeg vil så vidt muligt udgive så mange konfirmations indlæg som overhovedet muligt, for jeg ved hvilken stor dag det er og hvor mange timer man kan bruge på nettet på at finde kjoler, inspiration til sange & taler, ideer til håret og tips til bordkort osv.

    Xoxo Katrine

    SvarSlet
  3. Jeg er blevet konfirmeret.. jeg syntes bare at ideén med alle hår tutorials er god :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa!

      Mange tak for din kommentar! Dejligt, at du kan lide indlægget! Det varmer!
      Jeg håber da du havde en super konfirmation!

      God weekend!
      Xoxo Katrine

      Slet
  4. Det havde jeg ja (sidste år) hihi... Men jaa :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev faktisk også konfirmeret sidste år :) Godt at høre du havde en dejlig dag :)

      Xoxo Katrine

      Slet
    2. På det tidspunkt læste jeg også din blog :D

      Slet