mandag den 8. april 2013

My Hair Secrets!

Hello Sweethearts!

Alle piger har hver deres små beauty-hemmeligheder. Det gælder både makeup, tøj og ikke mindst hår! Herunder kan du få mine bedste hårtips og hemmeligheder! .. Shhh! ..

Naturligt, vindblæst volume - ligesom på starnden

Fladt hår kan godt blive kedeligt i længden - og hvis du har langt fladt hår, så virker dit ansigt pludselig meget aflangt! Men det kan du gøre noget ved på ingen tid!

1) Tuper dit hår afhængig af hvor meget volume du vil have!
2) Spray en saltvandspray i og rod det lidt rundt mellem dine fingre.

Wupti! Lækkert strandhår med masser volume - på ingen tid!

Detaljer og opsætning er vejen frem

Det kan være fristende, at springe håret over engang i mellem og bare lave en simpel hestehale! Men det kan faktisk godt lade sig gøre, at gøre primitivt lækkert!
Derfor kan du fx lave en meget høj hestehale med dit hår så du får et super sporty look - hvis du vil gøre lidt ekstra ud af det kan du fx. vikle en tot hår rundt om elastikken, så det ligner du har brugt dit eget hår som elastik eller lade en sød fletning gå fra den ene tinding op til hestehalen!

Hvis du sætter dit hår op eller ligger detajler i det, så ser det bare mere gennemført ud og er dermed flottere!


Vejen til silkeblødt hår

Min vej til silkeblødt hår koster mig små 69,95 DKK for 900 ml! Det er nemlig mirakel-kuren "TRESemmé Naturals Balsam", der holder mit hår blødt, skinnende og velplejet!

 

Klip, klip, klip

Du har sikkert hørt den før - "Det er vigtigt, at klippe sit hår jævnligt! Og håret gror også hurtigere hvis det bliver klippet i ny og næ".
Men der ER faktisk et rigtig godt råd!
Så hvis du ikke har været ved frisøren i et godt stykke tid, så foreslår jeg, at du tager afsted snarest muligt.


Det var mine hair-secrets!

Xoxo Katrine

4 kommentarer:

  1. http://www.turquoise-and-caicos.blogspot.dk/ Hey vil du ikke kigge forbi min blog, måske ville du være fast læser :) Eller følges? Din blog er rigtig fin du skriver godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa :)

      Tak for de fine ord! Jeg kan se du er blevet en del af bloggen - tusind tak! Jeg tager da lige et smut forbi din blog! :)

      Xoxo Katrine

      Slet
  2. Åh, tak for de gode råd! <3

    // annapedersenblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej Anna :)

    Det var da så lidt! Jeg er glad for du kunne bruge dem! Jeg tjekker da lige din blog ud :)

    Hav en fantastisk dag!
    Xoxo Katrine

    SvarSlet