fredag den 28. september 2012

Kelly Osbourne fik manicure til 1,4 mio!

Hello Sweethearts!

Så blev det "Gossip" tid! For medier osv. er HELT oppe at køre over Kelly Osbournes "lille" køb...

Kelly Osbourne var vært på E! under Emmy-showet for lidt tid siden.
Hun havde en flot lilla kjole på, men det var ikke den der fik tiltrukket sig opmærksomheden!
Nej, det var hendes neglelak! Hendes neglelak havde nemlig en værdi af 1,4 millioner kroner, da den indeholdt 267 karat sorte diamanter.

Inden Emmy-showet twettede hun:

"Jeg er ved at få en 250.000$ manicure med neglelak der er lavet af sorte diamanter fra @azature. Jeg er så spændt og beæret, at jeg er ved at sk*** i bukserne over at have så mange penge på mine negle".


Kelly fik enormt meget kritik for den kanon dyre neglelak efterfølgende og skrev derfor en "undskyldning" i torsdags på Twitter:

"Jeg kan se, at min neglelak har stødt nogle af jer, og selvom jeg kan se jeres pointe, var det en oplevelse, jeg kun kunne få den ene gang i livet. #Jegbeklager".

Hvad syntes i om Kelly´s undskyldning? Og hvad syntes i om, at hun købte sådan en dyr manicure?

Xoxo Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar