torsdag den 23. maj 2013

Månedens produkt: Sommerglød bodylotion!

Matas Sommerglød Bodylotion 500 mlHello Sweethearts!

Sommeren er over os er det er efterhånden tid til, at trække i shortsene og kjolerne. Men viser din hud stadig spor efter vinteren med både blege ben og arme? Dont worry! For nu er det tid til månedens produkt, som er en selvbruner fra Matas - nemlig "Sommerglød bodylotion"! Enjoy!

Jeg gik, som så mange andre, ind i sommerens første solstråler med en bleg krop i ønsket om, at hive et par shorts over benene. Derfor måtte jeg indse, at jeg blev nødt til at snyde lidt, hvis det skulle ske. Så jeg tog et hurtigt smut forbi Matas og købte den billigste og bedste selvbruner jeg fik øje på.

Da jeg prøvede den fandt jeg hurtigt mange fordele ved den:
  • Den giver en superfin og naturlig glød og ikke mindst dejlig brun farve.
  • Den giver fugt - præcis som en god fugtighedcreme.
  • Den er utrolig let og hurtig, at påføre.
  • Den er super billig og holder meget længe.
  • Den holder flere dage, så du slipper for at tilføje nyt hver dag
"Sommerglød bodylotion" er Matas´eget produkt og kan derfor bestilles online på matas.dk eller købes ude i butikkerne til 69,95 DKK

 
God sommer, piger!
Xoxo Katrine

2 kommentarer:

  1. Den vil jeg helt sikkert overveje at købe(:
    Tak for det gode tip.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa :)

      Det var da så lidt :) Jeg er glad for, at indlægget var nyttigt! Jeg tager da ige et smut forbi din blog ;)

      God søndag!
      Xoxo Katrine

      Slet