lørdag den 21. juli 2012

100 indlæg // giveaway!

Hello Sweethearts!

Ja, så nåede jeg de 100 indlæg! Og i den anledning har jeg startet en giveaway til jer!

Du kan vinde... Denne gang står præmien på 5 neglelakker fra Depend. En værdi af 100 kr!

Du deltager... ved at være fast læser og skrive en kommentar herunder eller oppe i menuen øverst på siden under "Giveaway". Skriv dit navn og din E-mail.

Vinderen... bliver trukket d. 16 September. Jeg skriver på vedkommendes E-mail og vi aftaler hvor præmien skal sendes hen. Vinderen og jeg aftaler også hvilket farver neglelakkerne skal have...

Det er ikke noget krav, men del gerne denne giveaway! Det ville sætte smil på mine læber!





Xoxo Katrine


De sødeste kommentarer!

Hello Sweethearts!

Gennem forløbet med bloggen har jeg fået nogle virkelig søde kommetarer fra jer derude! Jeg elsker når i bruger jeres tid på, at skrive til mig! Jeg har pillet et par ud, som eksempler. Men HVER OG EN´ af de kommentarer der er blevet lagt på min blog har efterladt et smil på mine læber!

"Hej Katrine! Super fin blog du har dig. Du gør et godt stykke arbejde!" - Julie

"Hei søde Katrine! Jeg læser din blog dagligt, og den er simpelhen fantastisk!" - Mo

"Hej Pisse flot blog du har her ;) Lækkert look og fede indlæg :)" - Hera

"Hey Katrine! Det er en mega fed blog med mega fede indlæg! Helt seriøst!" - Emma

"Er blevet fast læser af din blog, den er mega fed og du finder på noget godt at skrive om :D <3" - Mette

"Det er en rigtig fed blog du har, og hvert indlæg har du gjort spændende hvilket er vildt godt gået!!! Tak for alle rådene! :D" - Emillie

"Hej:-)) Du har nok den fedeste/sejeste og mest interessante blog jeg nogensinde har set!! ELSKER den :-D Hvordan gør du??" - Elise

"Elsker din blog! :D Er så meget blevet fast læser! Jeg interessere mig meget for de ting du skriver om, vil helt klart følge med i bloggen fremover." - a girl from 97´

"Skøn blog! Kan rigtig godt lide dine indlæg og den måde du skriver på :-) Er selvfølgelig blevet fast læser!" - Nikita

"Din blog er den sejeste jeg har set jeg vil læse den hver dag til jeg mister alt adgang til den :)" - Anna

Der er stor forskel på de kommentare jeg får - nogle roser mig til skyerne, andre skriver spørgsmål til mig og nogle skriver en hurtig kommentar og afslutter med et bloglink.
Men en´ ting har de alle til fælles: dem der har skrevet dem har brugt tid på det. Og det betyder utrolig meget for mig!

Jeres kommentarer er en af de ting der holder bloggen kørende. Så stort tak!

Med positive kommentarer følger kritik. Dog er det ikke det jeg ser mest af - faktisk utroligt sjældent. Men hvis i sidder inde med konstruktivt kritik eler gode ideer til, hvad jeg måske kan gøre bedre: så er i mere end velkomne til at skrive!

Jeg glæder mig til de mange andre kommentare fremtiden vil bringe! Så hold det gode arbejde oppe :)

Skriv endelig hvis i kan genkende jeres kommentar eller i har noget på hjerte!

Xoxo Katrine

Video: Motivation!

Hello Sweethearts!

Har vi nogle derude, som går med en drøm om at blive professionel balletdanser, fodboldspiller eller længdespringer? Eller er der bare nogle derude, som ikke kan komme igang med løbetrænningen? Så  bare rolig! Jeg kender en meget motiverende video, som helt sikkert kan få jer afsted!



Lad mig høre din mening om videoen - kommenter´!

Xoxo Katrine


Grøn koncert - kom backstage til L.O.C!

Hello Sweethearts!

Igår var jeg så til Grøn koncert i Randers. Det var virkelig fedt! Nogle af dem jeg skulle afsted med kendte Malk De Koijn, som skulle optræde.

Derfor havde vi fået V.I.P armbånd så vi kunne komme backstage med de forskellige oprædne! Blandt andet Rasmus Seebach, Burhan G, Alphabeat og Nephew. Og jeg var vild efter, at komme backstage til Liams konert, så vi tog backstage med ham! Det var for vildt! Vi stod kun et par meter fra ham mens han optrådte! Jeg fik også taget nogle billeder af ham..

Liam optræder!

Liam MEGET tæt på mig :)

Uzo der skulle optræde sammen med Liam!

Fortsat god weekend!
Xoxo Katrine

onsdag den 18. juli 2012

iPhone Covers!

Hello Sweethearts!

Jeg fik i weekenden købt en iPhone 4S! Jeg er allerde afhængig! Men så tænkte jeg, at det kunne være fedt med et indlæg, som viste nogle fede iPhone covers! Mit iPhone cover er et billede fra en scene i min yndlingsfilm "Titanic"! Du kan se en masse iPhone covers herunder! Enjoy!



FameCase Marilyn Monroe iPhone 4 og 4S Cover
FameCase Justin Bieber Cover for iPhone 4 og 4S nr.2
               
    Cover med Marilyn Monroe til 189 DKK                    Cover med Justin Bieber til 189 DKK


Places - USA Cover for iPhone 4 og iPhone 4SPlaces - London Cover for iPhone 4 og iPhone 4S













     Cover med London til 149 DKK                                            Cover med USA til 149 DKK             

Retro Cartridge Cover for iPhone 4Retro Cartridge Cover for iPhone 4 nr.1


  






 Cover med kassettebånd til 119 DKK                                 Cover med kassettebånd til 119 DKK


Cover for iPhone 4 - Fossil rosa





      Alle de covers ovenover kan købes på iphoneskins.dk!
Bonus: Hvis du bestiller på ovenstående link får du gratis fragt!

Xoxo Katrine


        

Todays Outfit: Fest!

Hello Sweethearts!

Ja, i har set dette billede før! Det var fra den fest med årgangen, som jeg var til for nogle uger siden! Men jeg tænkte, at jeg ville lave et "Todays outfit" ud af det! Enjoy!




Skjorte fra Gina Tricot til 250 DKK

Højtaljede bukser fra Vero Moda til 250 DKK

Converse fra ? til 600 DKK

Sort top fra Vila til 100 DKK

Krøllejern (brugt til håret) fra Matas til 400 DKK



God sommerferie!

Xoxo Katrine

mandag den 16. juli 2012

Spørgerunden: Sidste chance!

Hello Sweethearts!

Som lovet kommer svarene på spørgerunden d. 20 Juli - og det er jo lige rundt om hjørnet! Så til jer der endnu ikke er kommet af med et eller flere spørgsmål - i kan stadig liiige nå det!

Spørgsmål kan skrives i kommentarfeltet herunder eller oppe i menuen under "Spørg mig!"

Jeg glæder mig til, at høre fra jer!

Xoxo Katrine

lørdag den 14. juli 2012

Todays Outfit: Afslappende Sommer

Hello Sweethearts!

Det er vist blevet tid til endnu et "Todays Outfit". Og som overskriften fortæller, så er emnet afslappet sommerstil! Enjoy!



Vans: købt i Tyrkiet (kopivare) til 190 DKK
Striktrøje: Købt i Gina Tricot til 300 DKK
Top: købt i H&M til 99 DKK
Shorts: købt i Cool (randers) til ca. 250 DKK
Pung/mobilholder:købt i Vera Moda til 149 DKK
Neglelak: Købt i Tyrkiet til 7,50 DKK pr. stk!


 Jeg håber i har en kanon sommer derude - trods vejret!

Xoxo Katrine

tirsdag den 10. juli 2012

Joey Moe: Single eller ej?

Hello Sweethearts!

Der har været lidt debat og hvisken rundt i krogene med hensyn til Joey Moe´s civilstatus. Men jeg kan nu aflive rygter og sladder ved at konstatere, at han ikke er single! Det forklarer Joey Moe også på Facebook, mens han afslutter med en hentydning til, at han gerne snart vil giftes:

"Der har været rygter om hvorvidt jeg er blevet single eller ej ... Det er jeg langt fra ... Tværtimod er det snart på tide at vi får taget den tur ned a' kirkegulvet !!!"
 

Xoxo Katrine