lørdag den 21. juli 2012

100 indlæg // giveaway!

Hello Sweethearts!

Ja, så nåede jeg de 100 indlæg! Og i den anledning har jeg startet en giveaway til jer!

Du kan vinde... Denne gang står præmien på 5 neglelakker fra Depend. En værdi af 100 kr!

Du deltager... ved at være fast læser og skrive en kommentar herunder eller oppe i menuen øverst på siden under "Giveaway". Skriv dit navn og din E-mail.

Vinderen... bliver trukket d. 16 September. Jeg skriver på vedkommendes E-mail og vi aftaler hvor præmien skal sendes hen. Vinderen og jeg aftaler også hvilket farver neglelakkerne skal have...

Det er ikke noget krav, men del gerne denne giveaway! Det ville sætte smil på mine læber!





Xoxo Katrine


26 kommentarer:

  1. Hvor lækkert!:)

    - Line Andersen
    li-ne1710an@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Tak for deltagelsen!

      Xoxo Katrine

      Slet
  2. Lækker giveaway :-)

    - Emilie Kjærgaard
    miley.k@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre! Tak for deltagelsen!

      Xoxo Katrine

      Slet
  3. Ej det lyder da vildt fedt! kram Anne-Sofie <3

    Anne-Sofie Olsson
    anne-fine@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Dejligt at du syntes om det! Tak for deltagelsen!

    Xoxo Katrine

    SvarSlet
  5. Fedt :D

    Mette Lerche
    mette-balle@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Gdot, at du syntes om det! Tak for deltagelsen!

      Xoxo Katrine

      Slet
  6. Karoline Seidelin: k.seidelin@fiberpost.dk

    SvarSlet
  7. Tillykke med de 100 indlæg! Jeg er helt opslugt af din blog, krydser fingre for, at jeg vinder. Det ville være vildt!

    Laura Jeppesen : Laurajeppesen8@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Orh, sikke en sød kommentar! Jeg er da glaf for, at du kan lide den! Dejligt, at du vil deltage!

      Xoxo Katrine

      Slet
  8. den gad jeg godt vinde :). ja, du må undskylde men jeg er lige kommet så jeg ved ikke så meget om dig men af hvad jeg har set er du ret sød. jeg skal nok blive en fast læser :)
    Nicoline Kure
    nico.kure@googlemail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Det er bare i orden! Dejligt, at du vil deltage!

      Xoxo Katrine

      Slet
  9. Mange gange tillykke med de 100 indlæg! Det er da en del! Fedt at du laver en give away, det er altid rart med et par neglelakker! :)
    btw, super sød, girly blog!

    Jeg hedder Anna Tornvig, 16 år, annatornvig@hotmail.com

    http://annasblog-mixed.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en del! Dejligt, at du kan lide min blog! Tak for deltagelsen!

      Xoxo Katrine

      Slet
  10. Tillykke med de mange indlæg. :-)
    - Bliver fast læser!

    Jeg hedder Elisabeth Falck, 14 år, vintageforthewin@gmail.com

    http://vintageforthewin.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Okay :) tak! Dejligt, at du vil være med!

    Xoxo Katrine

    SvarSlet
  12. Fed give away!

    Nadja Kristensen :-D
    Nadja.kristensen@live.dk

    http://nallelife.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nadja!

      1000 Tak! Dejligt at du vil deltage!

      Xoxo Katrine

      Slet
  13. super!
    isa larsen
    isa@imaj.dk
    jeg eelsker neglelak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, neglelak kan man heller ikke få nok af! Dejligt at du vil deltage!

      Xoxo Katrine

      Slet
  14. ej hvor nice giveaway elsker din blog!! <33

    mit navn: katrine kock.

    g-mail: katrine.b.kock@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for den søde kommentar! Jeg er glad for at du vil deltage!

      Xoxo Katrine

      Slet
  15. Super fed giveaway!! :D

    Betina Trøjborg
    trojborg-betina@hotmail.com

    :) xx

    SvarSlet
  16. Hej Betina! 1000 tak!

    Xoxo Katrine

    SvarSlet