lørdag den 21. juli 2012

De sødeste kommentarer!

Hello Sweethearts!

Gennem forløbet med bloggen har jeg fået nogle virkelig søde kommetarer fra jer derude! Jeg elsker når i bruger jeres tid på, at skrive til mig! Jeg har pillet et par ud, som eksempler. Men HVER OG EN´ af de kommentarer der er blevet lagt på min blog har efterladt et smil på mine læber!

"Hej Katrine! Super fin blog du har dig. Du gør et godt stykke arbejde!" - Julie

"Hei søde Katrine! Jeg læser din blog dagligt, og den er simpelhen fantastisk!" - Mo

"Hej Pisse flot blog du har her ;) Lækkert look og fede indlæg :)" - Hera

"Hey Katrine! Det er en mega fed blog med mega fede indlæg! Helt seriøst!" - Emma

"Er blevet fast læser af din blog, den er mega fed og du finder på noget godt at skrive om :D <3" - Mette

"Det er en rigtig fed blog du har, og hvert indlæg har du gjort spændende hvilket er vildt godt gået!!! Tak for alle rådene! :D" - Emillie

"Hej:-)) Du har nok den fedeste/sejeste og mest interessante blog jeg nogensinde har set!! ELSKER den :-D Hvordan gør du??" - Elise

"Elsker din blog! :D Er så meget blevet fast læser! Jeg interessere mig meget for de ting du skriver om, vil helt klart følge med i bloggen fremover." - a girl from 97´

"Skøn blog! Kan rigtig godt lide dine indlæg og den måde du skriver på :-) Er selvfølgelig blevet fast læser!" - Nikita

"Din blog er den sejeste jeg har set jeg vil læse den hver dag til jeg mister alt adgang til den :)" - Anna

Der er stor forskel på de kommentare jeg får - nogle roser mig til skyerne, andre skriver spørgsmål til mig og nogle skriver en hurtig kommentar og afslutter med et bloglink.
Men en´ ting har de alle til fælles: dem der har skrevet dem har brugt tid på det. Og det betyder utrolig meget for mig!

Jeres kommentarer er en af de ting der holder bloggen kørende. Så stort tak!

Med positive kommentarer følger kritik. Dog er det ikke det jeg ser mest af - faktisk utroligt sjældent. Men hvis i sidder inde med konstruktivt kritik eler gode ideer til, hvad jeg måske kan gøre bedre: så er i mere end velkomne til at skrive!

Jeg glæder mig til de mange andre kommentare fremtiden vil bringe! Så hold det gode arbejde oppe :)

Skriv endelig hvis i kan genkende jeres kommentar eller i har noget på hjerte!

Xoxo Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar