tirsdag den 10. juli 2012

Joey Moe: Single eller ej?

Hello Sweethearts!

Der har været lidt debat og hvisken rundt i krogene med hensyn til Joey Moe´s civilstatus. Men jeg kan nu aflive rygter og sladder ved at konstatere, at han ikke er single! Det forklarer Joey Moe også på Facebook, mens han afslutter med en hentydning til, at han gerne snart vil giftes:

"Der har været rygter om hvorvidt jeg er blevet single eller ej ... Det er jeg langt fra ... Tværtimod er det snart på tide at vi får taget den tur ned a' kirkegulvet !!!"
 

Xoxo Katrine

2 kommentarer:

  1. SLAM! Jeg har nu nomineret dig til Liebster Blog Award... Smut en tur ind på min blog, og se hvad det er!
    - Og husk, ingen nominerede bakker ;-)

    Knus Pictures of a Life:)
    Tjek ud, hvad du skal gøre her:
    http://ourlifeourpicture.blogspot.dk/2012/07/liebster-blog-award.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Sejt! Mange tak! Jeg har tjekket det ud og syntes det er et genialt koncept! Tak igen!

      Xoxo Katrine

      Slet