onsdag den 18. juli 2012

iPhone Covers!

Hello Sweethearts!

Jeg fik i weekenden købt en iPhone 4S! Jeg er allerde afhængig! Men så tænkte jeg, at det kunne være fedt med et indlæg, som viste nogle fede iPhone covers! Mit iPhone cover er et billede fra en scene i min yndlingsfilm "Titanic"! Du kan se en masse iPhone covers herunder! Enjoy!



FameCase Marilyn Monroe iPhone 4 og 4S Cover
FameCase Justin Bieber Cover for iPhone 4 og 4S nr.2
               
    Cover med Marilyn Monroe til 189 DKK                    Cover med Justin Bieber til 189 DKK


Places - USA Cover for iPhone 4 og iPhone 4SPlaces - London Cover for iPhone 4 og iPhone 4S













     Cover med London til 149 DKK                                            Cover med USA til 149 DKK             

Retro Cartridge Cover for iPhone 4Retro Cartridge Cover for iPhone 4 nr.1


  






 Cover med kassettebånd til 119 DKK                                 Cover med kassettebånd til 119 DKK


Cover for iPhone 4 - Fossil rosa





      Alle de covers ovenover kan købes på iphoneskins.dk!
Bonus: Hvis du bestiller på ovenstående link får du gratis fragt!

Xoxo Katrine


        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar