fredag den 19. oktober 2012

Christopher indtager Danmark!

Hello Sweethearts!

Christopher er virkelig blevet Danmarks darling! I denne uge var han med i "Danmarks næste topmodel" hvor han skulle skyde sin musikvideo sammen med pigerne!

Her til aften startede Christopher sin kommende Danmarks-turne på Vega! Du kan se et billede fra hans optræden her til højre!

Jeg skal til hans koncert i Grenå sammen med to af mine gode veninder! Vi glæder os helt vildt!

Er du også helt vild med Christopher?

Så kan du faktisk hjælpe ham med at vinde innovationsprisen til Danish Music Awards! Stem her!

Du kan også følge ham på Facebook! Han rundede faktisk de 50.000 følgere idag!
Følg ham her!

Xoxo Katrine

lørdag den 13. oktober 2012

Teen Bloggens bedste beauty-tips!

Hello Sweethearts!

Jeg har samlet alle mine bedste beauty-tips om foundation og bryn! Herunder kan i læse dem og lære om HVAD man skal bruge dem til og HVORFOR de virker! Enjoy!

Tips til din foundation:

Slip af med tydeligt dun!

Ja, du kan faktisk godt slippe af med med et grimt "overskæg" meget nemt!
Når du lægger foundation tænker du sikkert ikke så meget over hvor i ansigtet du lægger det. Men, men, men... Når du lægger foundation på overlæben, så fremhæver du faktisk dit dun!
Så læg derfor ingen foundation på overlæben for at slippe for grimt dun!

Sund og blød hud under din foundation!

Slip af med urenheder og tør hud med et meget simpelt tip!
Inden du lægger din foundation, så læg et lag creme på hele ansigtet.

Bemærk: lad cremen tørre i et par minutter, så din hud ikke ser skinnende og fedtet ud når du har lagt foundation på.

Få foundation UNDER hårene i ansigtet!

Når du lægger din foundation, så tænker du ikke på hvilken vej du stryger børsten/svampen, gør du? Det er der ihvertfald ikke ret mange der gør! Men det har faktisk en stor betydning!
For hvis du startet med at stryge din børste/svamp op, (altså op med hårgrænsen) så kommer din foundation UNDER hårene i ansigtet.
Når du har gjort det i hele dit ansigt, så kører du din børste/svamp ned af, så hårene sidder "rigtigt" igen.
Nu kan du koncentrere dig om at dække de sidste steder i ansigtet og så har du lagt en perfekt founation!


Tips til brynene:

Pluk brynene perfekt!

Det tip du får nu er meget kort, simpelt og effektivt!
Når du plukker bryn så pluk aldrig OVER brynene, pluk altid UNDER!
Pluk så lidt så muligt, for det kan hurtigt blive grimt og skævt, hvis du plukker for meget!

Få styr på dine bryn!

Hvis du har kraftige bryn, så ved du godt at de kan sidde lidt uheldige nogengange! Derfor er det en god ide at putte lidt vand, voks eller lign. på dem, for at få dem til at holde formen! Det er også nogengange nok med en brynbørste!

Jeg håber mine tips kan bruges!

Xoxo Katrine

søndag den 7. oktober 2012

A new pair of shoes can chance your life!



Hello Sweethearts!

"Cinderella is proof that a new pair of shoes can chance your life!".

Ja, jeg elsker virkelig det citat! Det er en god "undskyldning" for at købe nye sko!
Jeg har for nylig bestilt to par sko fra H&M, ja TO! De var nemlig super billige og rimelig fede!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Her ser du 4 varianter af støvlerne, som jeg har bestilt. Jeg bestilte de matte sorte og de sandfarvede.
De kan købes online på H&M´s hjemmeside eller i deres butik for kun 249 DKK pr. par!
 
Xoxo Katrine
 

torsdag den 4. oktober 2012

Vind et Beauty kit fra Maybelline!

Hello Sweethearts!

Nelly.com har smidt en konkurrence op! Du har mulighed for at vinde et Beauty kit fra Maybelline! Lyder det som noget for dig? Så følg linket herunder og tilmeld dig i konkurrencen!

Tilmeld dig her: http://nelly.com/dk/maybelline-konkurrence-campaign-660/



WIN WIN WIN… Beauty treats! We're giving away a Maybelline beauty kit every day this week! Enter now for your chance to win. Good luck friends! <3 Nelly.com

Sweden: http://nelly.com/se/maybelline-tävling-campaign-660/
Norway: http://nelly.com/no/maybelline-konkurranse-campaign-660/
Denmark: http://nelly.com/dk/maybelline-konkurrence-campaign-660/
Finland: http://nelly.com/fi/maybelline-kilpailu-campaign-660/
Germany: http://nelly.de/de/maybelline-gewinnspiel-campaign-660/
Netherlands: http://nelly.com/nl/maybelline-prijsvraag-campaign-660/
Austria: http://nelly.at/at/maybelline-gewinnspiel-campaign-660/
EU: http://nelly.com/eu/maybelline-competition-campaign-660/
UK: http://nelly.com/uk/maybelline-competition-campaign-660/
 
Xoxo Katrine


My life: Praktik-uge!

Hello Sweethearts!

Så blev det torsdag og det er faktisk næsten en hel uge siden jeg sidst har skrevet på bloggen. Jeg har nemlig været i praktik fra tirsdag til torsdsg i en børnehave i denne uge.

I starten var det ikke liiiiige en praktikplads i en børnehave jeg ville vælge, men jeg havde desværre ikke mulighed for, at få en praktikplads som journalist. Min veninde vil også gerne være journalist og da hun heller ikke kunne få en praktikplads som journalist besluttede vi os for, at være pædagoger sammen - i samme børnehave og det hele! Vi aftalte endda at sove sammen i alle vores "arbejdsdage!".

Tirsdag - tirsdag var mig og min venindes første dag. Vi var ret spændte. Børnene var generte - nogle mere end andre - og vi brugte det meste af dagen på, at gå rundt og "hygge" om dem.

Onsdag - vi stod tidligt op og gjorde os klar til arbejde. Vi vidste lidt mere til "hvad vi gik ind til" og børnene begyndte selv, at gå over til os. Vi fik ret godt styr på deres navne og omvendt.

Torsdag - det blev tid til vores sidste dag. Vi fik leget rigtig meget med børnene! De var allesammen blevet helt "vilde" med os (og omvendt!) og vi kunne næsten alle deres navne. Vi fik tegninger af nogle af børnene og de fortalte os, at de ville komme til at savne os! Så det var faktisk liiidt trist at skulle tage afsted igen!

Det var en god oplevelse og jeg har faktisk lært en del, men jeg tror nu stadig at jeg skal holde mig til min journalist-drøm!

Xoxo Katrine

fredag den 28. september 2012

Kelly Osbourne fik manicure til 1,4 mio!

Hello Sweethearts!

Så blev det "Gossip" tid! For medier osv. er HELT oppe at køre over Kelly Osbournes "lille" køb...

Kelly Osbourne var vært på E! under Emmy-showet for lidt tid siden.
Hun havde en flot lilla kjole på, men det var ikke den der fik tiltrukket sig opmærksomheden!
Nej, det var hendes neglelak! Hendes neglelak havde nemlig en værdi af 1,4 millioner kroner, da den indeholdt 267 karat sorte diamanter.

Inden Emmy-showet twettede hun:

"Jeg er ved at få en 250.000$ manicure med neglelak der er lavet af sorte diamanter fra @azature. Jeg er så spændt og beæret, at jeg er ved at sk*** i bukserne over at have så mange penge på mine negle".


Kelly fik enormt meget kritik for den kanon dyre neglelak efterfølgende og skrev derfor en "undskyldning" i torsdags på Twitter:

"Jeg kan se, at min neglelak har stødt nogle af jer, og selvom jeg kan se jeres pointe, var det en oplevelse, jeg kun kunne få den ene gang i livet. #Jegbeklager".

Hvad syntes i om Kelly´s undskyldning? Og hvad syntes i om, at hun købte sådan en dyr manicure?

Xoxo Katrine

Make Fashion!

 

Hello Sweethearts!

Jeg sad lige lidt på facebook her idag (som så mange andre) og faldt over en ret sjov ide´.
Det er en lille "opskrift" på, hvordan man kan lave sine sandaler om!

Mange er jer syntes nok de er grimme og en dum ide´- især nu, hvor vi jo træder ind i efterårets kulde. Men jeg tror også, at der er nogle derude, som syntes det er vildt sejt og unikt og som har lyst til at prøve det!

Så til jer der er friske på en sidste bid sommer: enjoy!

 
God weekend!
 
Xoxo Katrine

tirsdag den 25. september 2012

Top 5 listen - Film og serier!

Hello Sweethearts!
Efteråret har ramt Danmark og sidder du en mørk aften og ikke ved hvad du skal lave, så har jeg et par tips - ihvertfald til serier og film du kan se!

Titanic.
Titanic er min absolutte yndlingsfilm! Jeg har set den 188 gange og får aldrig nok af den! Den er SÅ sød! Jeg må også indrømme at jeg tudbrøler flere gange igennem filmen!

Pretty little liars.
Jeg har før skrevet indlæg om Pretty little liars, men det altså også en af VERDENS BEDSTE serier! Når første afsnit er set, så kan man ikke sove før man har set ALLE afsnittene i ALLE sæsonerne!

Friends.
Friends (også kaldt Venner) er en af de sjoveste og mest underholdende serier man kan se! Gør klar til grineflip!

Ringenes herre (1-3).
En perfekt dag under dynen med en skål slik i farmen skal selvfølgelig fejres med Ringenes Herre! Der er 3 film i "serien". Den er super hyggelig og fyldt med drama, eventyr, venskab og MEGET mere!


Harry Potter.
Hvornår er det lige sidst du har sat Harry Potter på og hygget igennem? Helt sikkert ALT for lang tid siden! Tag tilbage til Harry´s første år på Hogwarts og følg hans rejse gennem magi, venskab og 100 andre ting!


 God TV-dag!
 
Xoxo Katrine


torsdag den 20. september 2012

Tosdagens makeup-tip

Hello Sweethearts!

Så blev det torsdag og weekenden står på spring! Jeg vil gerne give jer et lille makeup-tip, som der er rigtig mange piger der bruger - men der er også rigtig mange der ikke gør, fordi de måske ikke kender til det!

Har du især uren hud eller lign. efter makeupbrug, så er dette tip vigtigt for dig:

Hvad er tippet?

Makeup er virkelig lækkert - men det kan være med til at gøre din hud uren, tør og fedtet. Penslerne du bruger samler bakterier og kan derfor gøre din hud endnu værre! For at ungå det skal du vaske dine makeup pensler, børster, svampe og lign.

Hvordan vasker jeg mine pensler, børster og svampe?

Der er mange der bruger shampoo og balsam til at vaske med, men det ligger et beskyttende lag på dine pensler osv. hvilket kan forhindre makeuppen i at hænge fast efter vaskningen. Mit råd er derfor at skylle pensler osv. i lunkent vand med en lille smule håndsæbe eller lign.
Ungå at skylle "rødderne" på pensler og børster og skyl heller ikke skaftet.
Læg dine børster, pensler osv. til tørre.

Hvor tit skal jeg gøre det?

Skyl dem ca. en gang om ugen eller hver anden uge.

Xoxo Katrine