søndag den 17. juni 2012

Sommerens musthaves 2012

Hello Sweethearts!

Nogle af jer har spurgt mig om jeg kke kunne lave et indæg med musthaves og noget med denim veste. Så nu har jeg blandet de to ting sammen og lavet sommerens musthaves 2012! Enjoy!

Sisters Point kjole Sisters Point Felace shorts Denim Bubbleroom.dk

     Shorts fra bubbleroom til 289 kr                                                  Kjole fra smartgirl til 399 kr

BLUSER & SKJORTER - NELLY TREND / SPEECHLESS SHIRT - NELLY.COMImage 4 of River Island Light Denim Sleeveless Jacket

























    Denim vest fra asos til 285 kr                                                         Skjorte fra nelly til 299 kr

FESTKJOLER - CLUB L / CHIFFON DETAIL OPEN BACK DRESS - NELLY.COM


Punk Birds  halskæde

























     Halskæde fra smartgirl til 129 kr                                                                Kjole fra nelly til 159 kr




 Xoxo Katrine

lørdag den 16. juni 2012

Do Your Hair!

Hello Sweethearts!

Jeg har samlet nogle Hairdo til jer! Hvis du skal du til fest, være sammen med et par venner, i skole eller til fest, så har du nu chancen for at finde dit hår-look!


Den smukke:


Den "chick":


Den afslappede:

Den elegante:



Xoxo Katrine

I love Summer!

Hello Sweethearts!

Jeg elsker sommer! Og mine 7 yndlingsting ved sommeren vil jeg gerne vise jer - i billeder! Enjoy!

beach, beautiful, bikini, brunet, cool

Stranden!

aftergrounds, fashion, fat legs, girl, jeans


Shorts og brune ben!

blonde, brunette, girls , lake, summer

Hygge med venner og veninder!

bag, beautiful, blonde, cool, cute

Sommermode!

girl, photography, pretty, sea, summer

Friheden!

beautiful, couple, cute, kiss, love

Summerlove!

amazing, barbie, blue, bus, car

Sjov, latter og hygge!

Hvad er dine yndlingsting ved sommeren?

Xoxo Katrine



Anmeldelse: Snow white and the huntsman

Hello Sweethearts!

Så blev det endelig weekend! Igår var jeg i biografen for at se "Snow white and the huntsman". Derfor vi jeg gerne give jer en lille anmeldelse om den! Enjoy!

Resume:
I 'Snow White and the Huntsman' er den smukke Prinsesse Snehvide (Kristen Stewart) den eneste, der kan sætte en stopper for den onde Dronning Ravenas (Charlize Theron) magt.
Dronningen har brug for Snehvides rene hjerte for at kunne beholde sine mørke kræfter og befaler hende derfor dræbt. Men Snehvide når med nød og næppe at flygte fra slottet og ud i den forbandede skov, inden dronningen gør det af med hende.
Den frygtløse jæger (Chris Hemsworth) sendes ud for at finde Snehvide og hente hende og hendes unge hjerte tilbage til slottet. Men da jægeren finder Snehvide i live, beslutter han sig for at beskytte hende i stedet, og sammen tager de to kampen op mod dronningens ødelæggende regime.

Min bedømmelse:

Jeg syntes filmen er utrolig smuk - nogle steder ligner det den smukke verden i "Avatar". Historien er meget gennemført. Man skulle tro, at filmen handler meget om historien "Snehvide og de syv små dværge", men det gør den ikke! Den har sine egne twist og er bestemt et biografbesøg værd!

Jeg vil derfor give filmen * * * * Stjerner (4 ud af 6)


God weekend!
Xoxo Katrine

torsdag den 14. juni 2012

Sådan drikker du mere vand!

Hello Sweethearts!

Sommeren nærmer sig og det er derfor ekstra vigtigt at drikke rigeligt med vand! Har du tør hud, så kan det være at du drikker for lidt vand... Men bare rolig - her får du nogle gode tips til hvordan du kan få en masse væske i kroppen!

Frugt!

Frugt som vandmelon, jorbær og vindruer er en god, lækker og let snack, som kan være med til at tilføre væske til kroppen! Og så smager det jo super dejligt på en varm sommerdag!

Isvand!

Det er en god ide´ at putte nogle isterninger i vandet før du drikker det - specielt hvis du i forvejen er dårlig til at drikke vand! Det bliver nemlig dejligt koldt og glider derfor også lidt nemmere ned!

Saftevand!

Er du bare slet ikke til vand? Så køb en god saftevand med en smag du kan lide! Det vil helt sikkert ryge lige ned! Gør det ekstra lækkert ved at tilføje isterninger!

Sodavandsis!

Det lyder skørt, men der er en masse væske i en sodavandsis! Og vi kan vel hellere ikke komme uden om, at det smager super lækkert - især i en varm solskinsdag ude i solen!

Smoothie!

Lav en lækker frugtsmoothie med jordbær og alt dit yndlingsfrugt! Mums!

Xoxo Katrine


mandag den 11. juni 2012

Ved du hvad du skal efter 9. klasse?

Hello Sweethearts!

Idag havde vi besøg af en studievejleder og vi snakkede lidt om hvad vi vil i fremtiden med hensyn til job og uddanelse.

Efter 9. klasse skal jeg tage 10. klasse i Canada på high school (Glæder mig!).
Jeg satser (lige nu) på at blive journalist, men der er mange af jer derude, som ikke ved hvilke veje i vil gå!
Derfor har jeg skrevet dette indlæg til jer!

Vores vejleder viste os en hjemmeside, som jeg nu vil dele med jer! Tjek den ud: ug.dk
Hvis i går ind under "jobkompasset", så kommer i hurtigt igang med at finde ud af hvad der kunne interessere jer, inspirere jer og læse noget om jobbet og hvad kravene er for at få uddanelsen og jobbet er!

Jeg håber det kan bruges!
Held og lykke!

Xoxo Katrine

Min kur på ventetiden!

Hello Sweethearts!

Sommerferien står på spring og jeg sprænges snart af længsel efter den!

For at få ventetiden til at gå lidt hurtigere lytter jeg til en Katy Perry sang som jeg gerne vil dele med jer!


Katy Perry - Wide Awake




Hold humøret oppe!
Xoxo Katrine

torsdag den 7. juni 2012

100 faste læsere!

Hello Sweethearts!

Så nåede bloggen op på 100 faste læsere! Hvor er det vildt!
Jeg vil gerne sige tak for alle de søde kommentarer, støtten og ikke mindst til jeres medlemskab på bloggen!

Jeg håber i vil blive ved med at følge mig, skrive kommentarer og støtte!

Xoxo Katrine

onsdag den 6. juni 2012

Summer Music 2012

Hello Sweethearts!

Sommeren er iblandt os - og hvordan gør man sommeren bedre?  Ved at lægge lidt musik til!

Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe

Går den nogensinde af mode?

Rita Ora - R.I.P

Den sang er en total ørehænger - men heldigvis en af de gode ørehængere!

Cheryl - Call My Name

Virkelig fed sang! Er jeg den eneste der er vild med tøjet i videoen?


God sommer til jer derude!

Xoxo Katrine