mandag den 11. juni 2012

Ved du hvad du skal efter 9. klasse?

Hello Sweethearts!

Idag havde vi besøg af en studievejleder og vi snakkede lidt om hvad vi vil i fremtiden med hensyn til job og uddanelse.

Efter 9. klasse skal jeg tage 10. klasse i Canada på high school (Glæder mig!).
Jeg satser (lige nu) på at blive journalist, men der er mange af jer derude, som ikke ved hvilke veje i vil gå!
Derfor har jeg skrevet dette indlæg til jer!

Vores vejleder viste os en hjemmeside, som jeg nu vil dele med jer! Tjek den ud: ug.dk
Hvis i går ind under "jobkompasset", så kommer i hurtigt igang med at finde ud af hvad der kunne interessere jer, inspirere jer og læse noget om jobbet og hvad kravene er for at få uddanelsen og jobbet er!

Jeg håber det kan bruges!
Held og lykke!

Xoxo Katrine

2 kommentarer:

  1. Hey Katrine!
    Det er en mega fed blog med mega fede indlæg! Helt seriøst! Men jeg tænkte lidt om du ville blive medlem af vores blog? Den hedder "Dreaming is believing"! Link: http://look-right-here.blogspot.dk/

    Hilsen Emma ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Emma!
      Jeg er da superglad for, at du syntes om min blog! Jeg smutter da lige forbi jeres blog! Tak for kommentaren! Det betyder utroligt meget for mig!

      Xoxo Katrine

      Slet