Hello Sweethearts!
Så blev det mandag og til at friske den lid op, giver jeg jer: Pink neglelak og fedt negle tilbehør!
(Beklager at neglelakken ligger så dårligt)
Mine fine negle pifter stemningen op! Her er nogle af mine flotte neglelakke!
Her er den neglelak jeg har på!
Og her er nogle flere...
Is redder altid en dårlig dag... Mums!
Jeg håber det kunne bruges til at pifte jeres outfits, dag og negle op!
Xoxo Katrine
mandag den 26. marts 2012
lørdag den 24. marts 2012
Breaking dawn Part 2 - trailer
Hello sweethearts!
Traileren til Breaking dawn part 2 blev aktuel igår!
Det er både trist og dejligt at breaking dawn part 2 snart kommer i bio. På den ene side kan vi jo ikke VENTE med at se den sidste film og hvordan det hele ender, men på den anden side, så er det jo super nederen at der ikke kommer flere film!
Men her er den lille smagsprøve!
Så til jer der ikke har set (den ultra korte trailer) den... Here it is:
Xoxo Katrine
Traileren til Breaking dawn part 2 blev aktuel igår!
Det er både trist og dejligt at breaking dawn part 2 snart kommer i bio. På den ene side kan vi jo ikke VENTE med at se den sidste film og hvordan det hele ender, men på den anden side, så er det jo super nederen at der ikke kommer flere film!
Men her er den lille smagsprøve!
Så til jer der ikke har set (den ultra korte trailer) den... Here it is:
Xoxo Katrine
Etiketter:
Anmeldelser,
Film,
Gossip,
Kendte,
Teenager
Halloween Party Tonight
Hello sweethearts!

Så blev det sørme lørdag! Jeg har været syg næsten hele ugen. Så jeg har bare hostet og hostet og hostet og hostet og..... Okay i har fattet det..
Men nu er jeg rask og gør mig klar til at tage til halloween fest i aften, samt overnatning med tøserne!... Det bliver super hyggeligt!
Jeg skal klædes ud som en fange!
Inden jeg slutter af vil jeg gerne lige sige stort tillykke til Ida, som vandt X faktor igår og god weekend til jer alle!
Xoxo Katrine
Så blev det sørme lørdag! Jeg har været syg næsten hele ugen. Så jeg har bare hostet og hostet og hostet og hostet og..... Okay i har fattet det..
Men nu er jeg rask og gør mig klar til at tage til halloween fest i aften, samt overnatning med tøserne!... Det bliver super hyggeligt!
Jeg skal klædes ud som en fange!
Inden jeg slutter af vil jeg gerne lige sige stort tillykke til Ida, som vandt X faktor igår og god weekend til jer alle!
Xoxo Katrine
søndag den 18. marts 2012
Get the Nelly style!
Hello Sweethearts!
Her har jeg samlet lidt tøj fra Nelly.com
Enjoy!
Kjole 399 kr.// Top 179 kr.// Shorts 679 kr.// Stiletter 549 kr.// Ring 199 kr.
Xoxo
Katrine
Her har jeg samlet lidt tøj fra Nelly.com
Enjoy!
Kjole 399 kr.// Top 179 kr.// Shorts 679 kr.// Stiletter 549 kr.// Ring 199 kr.
Xoxo
Katrine
lørdag den 17. marts 2012
Run Baby Run!
Hello sweethearts!
Så blev det lørdag! Og jeg tænkte at jeg gerne ville give jer nogle tips, så i måske kan komme lidt nemmere i gang med at løbe!
Det er skønt at løbe!
3 gode råd:
1. Hvis man ikke er i særlig god form, så skal man passe på med at løbe for langt - for så orker man nemlig ikke at løbe en anden gang!
2. Spis noget sundt før du løber - så får du mere energi. Men pas på med at løbe LIGE efter du har spist!
3. Sæt dig et mål - hvad vil du opnå?
Husk også at forkæle dig selv nogengange: Det er lovligt at slappe af og spise usundt engang imellem!
Derfor er det godt at løbe:
1. Man kommer ud (især hvis man løber i naturen).
2. Man kommer i god form.
3. Det er en god måde at få alene-tid og tænke.
4. Man får en flot figur og ekstra selvtillid.
5. Motion er en god vej til sundhed.
6. Det er gratis at få motion hvis man løber i naturen.
7. Man har det godt med sig selv bagefter.
8. Man får en rigtig god energi.
9. Det er godt for kroppen.
10. Man bliver gladere.
Håber det kunne bruges!
Xoxo Katrine
Så blev det lørdag! Og jeg tænkte at jeg gerne ville give jer nogle tips, så i måske kan komme lidt nemmere i gang med at løbe!
Det er skønt at løbe!
3 gode råd:
1. Hvis man ikke er i særlig god form, så skal man passe på med at løbe for langt - for så orker man nemlig ikke at løbe en anden gang!
2. Spis noget sundt før du løber - så får du mere energi. Men pas på med at løbe LIGE efter du har spist!
3. Sæt dig et mål - hvad vil du opnå?
Derfor er det godt at løbe:
1. Man kommer ud (især hvis man løber i naturen).
2. Man kommer i god form.
3. Det er en god måde at få alene-tid og tænke.
4. Man får en flot figur og ekstra selvtillid.
5. Motion er en god vej til sundhed.
6. Det er gratis at få motion hvis man løber i naturen.
7. Man har det godt med sig selv bagefter.
8. Man får en rigtig god energi.
9. Det er godt for kroppen.
10. Man bliver gladere.
Håber det kunne bruges!
Xoxo Katrine
fredag den 16. marts 2012
Summer on my way!
Hello sweethearts!
Oooh, sikke en fantastisk dag!
Sol, "sommer", varme og mine søde veninder har jeg været i selskab med hele dagen! Ren hygge!
Jeg sidder lige nu og skråler med på nogle sange i radioen, mens jeg gør mig klar til gallafest (tradition på skolen). Det skal nok bliver great!
Nårh, men jeg håber i har en awsome dag idag!
Xoxo Katrine!
Oooh, sikke en fantastisk dag!
Sol, "sommer", varme og mine søde veninder har jeg været i selskab med hele dagen! Ren hygge!
Jeg sidder lige nu og skråler med på nogle sange i radioen, mens jeg gør mig klar til gallafest (tradition på skolen). Det skal nok bliver great!
Nårh, men jeg håber i har en awsome dag idag!
Xoxo Katrine!
tirsdag den 13. marts 2012
Bruno Mars - På forsiden af Playboy!
Hello sweethearts!Bruno Mars er fotograferet fuldt påklædt sammen med månedens Playmate Raquel Pomplun og optræder inde i bladet Playboy, hvor han viser herretøj fra designere som Dolce & Gabbana, Marc Jacobs og Louis Vuitton.
I Playboys aprilnummer er der desuden også et interview med Bruno, som blandt andet fortæller om sine idoler fra barndommen frem til nu.
Det er fra James Brown, Jackie Wilson og Frank Sinatra til Elvis Presley over Jimi Hendrix, som er den musiker, Bruno Mars helst ville arbejde sammen med, hvis det kunne lade sig gøre.
"Hendrix var efter min mening verdens største guitarist og han fik mig til at spille guitar", fortæller Bruno Mars.
Xoxo Katrine
Xoxo Katrine
Madonna laver sin egen skokollektion!
Madonna har lavet en skokollektion og den går under navnet Truth of Dare.
Skoene bliver i første omgang solgt hos det amerikanske stormagasin Macy's, der også var først med pigetøjskollektionen Material Girl, som Madonna og hendes datter Lourdes lancerede i 2010.
"Hun har virkelig fingrene nede i det her. Det første, jeg gjorde, var at minde hende om alle de sko, hun selv har gået med gennem årene. Derefter valgte vi de stilarter, vi ikke kan leve uden", fortæller Arianne.
Det bliver ikke nødvendigvis den dyreste fornøjelse at have et par af skoene i skabet.
Det bliver ikke nødvendigvis den dyreste fornøjelse at have et par af skoene i skabet.
Omregnet til danske penge går priserne fra 500 kroner til nsten 2000 kroner.
Truth or Dare-skoene skal være en del af det brand, som Madonna er ved at opbygge.
Der findes allerede en duftserie og blandt andet tilbehør, hudplejeprodukter og tøj til voksne kvinder.
Xoxo Katrine
Der findes allerede en duftserie og blandt andet tilbehør, hudplejeprodukter og tøj til voksne kvinder.
Xoxo Katrine
søndag den 4. marts 2012
Angelina bliver gjort til grin efter Oscar-uddeling
Hello Sweethearts!Efter oscar-uddelingen er der blevet gjort rigtig meget grin med Angelina.
Det skyldes en masse uheldige poseringer fra skuespillerindens side.
Ved Oscar-uddelingen bar Angelina Jolie en sort kjole fra Versace. Og på intet tidspunkt holdt hun sig tilbage for at vise sit højre ben frem fra kjolens slids.
Stort set alle billeder der blev taget af Angelina er blevet taget i den samme uheldige posering.

Der er blevet lavet mange jokes omkring Angelina og hendes uheldige posering. Der er endda lavet en Twitter side som går under navet "Angelina Jolie´s Leg".
Der er også lavet mange "billede-jokes". Et af billederne kan ses herover.
Xoxo Katrine
Abonner på:
Opslag (Atom)






