mandag den 26. marts 2012

With Pink Nails!

Hello Sweethearts!

Så blev det mandag og til at friske den lid op, giver jeg jer: Pink neglelak og fedt negle tilbehør!

(Beklager at neglelakken ligger så dårligt)



                      Mine fine negle pifter stemningen op! Her er nogle af mine flotte neglelakke!

                                                      Her er den neglelak jeg har på!

                                                            Og her er nogle flere...

                                               Is redder altid en dårlig dag... Mums!
                             
Jeg håber det kunne bruges til at pifte jeres outfits, dag og negle op!

Xoxo Katrine

2 kommentarer:

  1. Rigtigt flot farve :) Altid dejligt med en is :D

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja farven er kanon! Is er godt! :) Tak for kommentaren :)

      Xoxo Katrine

      Slet