lørdag den 28. juli 2012

Nicki Minaj-fan blev tævet efter en krammer

Hello Sweethearts!

Nicki Minaj gav koncert i Miami forleden. Hun stod og opmundrede puplikum da der pludselig var en mand der hoppede op på scenen. Han kom løbende bagfra Nicki og krammede hende.
Det varede dog ikke længe før vagterne kom og fjernede ham.

I videoen nedenunder kan man se episoden. Og hvis man kigger godt efter kan man se, at vagterne slår løs på manden inden de for fjernet ham helt fra scenen.



Nicki tager det heldigvis fint og fortsætter koncerten!

Xoxo Katrine

torsdag den 26. juli 2012

Teen Bloggen - nu også på Facebook!

Hello Sweethearts!

Nu er Teen Bloggen røget på facebook og i er mere end velkomne til at ´like´! 

Kig forbi på www.facebook.com/teenbloggen og bliv medlem!

Fordele ved at være medlem af Teen Bloggen på Facebook:

  • Du får besked om de nyeste indlæg på bloggen!
  • Der bliver smidt fede konkurrencer op!
  • Du vil få ekslusive nyheder om shopping, mode og fede besparelser!
  • Ved at ´like´ gør du mig rigtig glad!
  • Du kan stille spørgsmål og andet derinde!

Jeg håber vi ses!

Xoxo Katrine

Kultur For Unge!

Hello Sweethearts!

"Bare træt af overfladiske anmeldelser?". Ja, så syntes jeg at i skal tjekke Kultur For Unge ud! Jeg er faktisk anmelder derinde - altså for en stund og ulønnet - og jeg har lige skrevet min første anmeldelse derinde om den første bog i serien Gallagher Girls! Tjek min anmeldelse ud her!

Jeg syntes konceptet er genialt! Man kan hurtigt blive inspireret til nogle gode bøger derinde! Det er helt klart et klik værd!

Bliv endelig fan af Kultur For Unge på facebook her!

God fornøjelse :)

Xoxo Katrine



tirsdag den 24. juli 2012

8 Smukke Sommerkjoler

Hello Sweethearts!

Solen viste sit ansigt idag og noget tyder på, at det sker igen! Derfor skal sommerkjolerne trækkes over hovedet og brun hud vises frem!


       
     Sød og elegant kjole til 159 DKK                                              Chick og enkel kjole til 199 DKK




    















                        Smuk og unik kjole til 399 DKK                           Fin og super enkel kjole til 249 DKK





   Lang og elegant kjole til 479 DKK                                                Flot og chick kjole til 349 DKK



     Sød og smuk kjole til 379 DKK                                              Super sød og chick kjole til 199 DKK



Alle kjolerne er fra Nelly.com
God sommer!

Xoxo Katrine

lørdag den 21. juli 2012

Vlog: Spørgerunden!

Hello Sweethearts!

Ja, videoen skulle have været offentliggjort igår, men jeg var jo til Grøn koncert, så jeg nåede det desværre ikke... Men nu er filmen lavet og spørgsmålene besvaret! Kvalieten er ikke det bedste, men jeg håber det går :)




Tak for alle spørgsmålene! Jeg håber svarene går an!

Xoxo Katrine

100 indlæg // giveaway!

Hello Sweethearts!

Ja, så nåede jeg de 100 indlæg! Og i den anledning har jeg startet en giveaway til jer!

Du kan vinde... Denne gang står præmien på 5 neglelakker fra Depend. En værdi af 100 kr!

Du deltager... ved at være fast læser og skrive en kommentar herunder eller oppe i menuen øverst på siden under "Giveaway". Skriv dit navn og din E-mail.

Vinderen... bliver trukket d. 16 September. Jeg skriver på vedkommendes E-mail og vi aftaler hvor præmien skal sendes hen. Vinderen og jeg aftaler også hvilket farver neglelakkerne skal have...

Det er ikke noget krav, men del gerne denne giveaway! Det ville sætte smil på mine læber!





Xoxo Katrine


De sødeste kommentarer!

Hello Sweethearts!

Gennem forløbet med bloggen har jeg fået nogle virkelig søde kommetarer fra jer derude! Jeg elsker når i bruger jeres tid på, at skrive til mig! Jeg har pillet et par ud, som eksempler. Men HVER OG EN´ af de kommentarer der er blevet lagt på min blog har efterladt et smil på mine læber!

"Hej Katrine! Super fin blog du har dig. Du gør et godt stykke arbejde!" - Julie

"Hei søde Katrine! Jeg læser din blog dagligt, og den er simpelhen fantastisk!" - Mo

"Hej Pisse flot blog du har her ;) Lækkert look og fede indlæg :)" - Hera

"Hey Katrine! Det er en mega fed blog med mega fede indlæg! Helt seriøst!" - Emma

"Er blevet fast læser af din blog, den er mega fed og du finder på noget godt at skrive om :D <3" - Mette

"Det er en rigtig fed blog du har, og hvert indlæg har du gjort spændende hvilket er vildt godt gået!!! Tak for alle rådene! :D" - Emillie

"Hej:-)) Du har nok den fedeste/sejeste og mest interessante blog jeg nogensinde har set!! ELSKER den :-D Hvordan gør du??" - Elise

"Elsker din blog! :D Er så meget blevet fast læser! Jeg interessere mig meget for de ting du skriver om, vil helt klart følge med i bloggen fremover." - a girl from 97´

"Skøn blog! Kan rigtig godt lide dine indlæg og den måde du skriver på :-) Er selvfølgelig blevet fast læser!" - Nikita

"Din blog er den sejeste jeg har set jeg vil læse den hver dag til jeg mister alt adgang til den :)" - Anna

Der er stor forskel på de kommentare jeg får - nogle roser mig til skyerne, andre skriver spørgsmål til mig og nogle skriver en hurtig kommentar og afslutter med et bloglink.
Men en´ ting har de alle til fælles: dem der har skrevet dem har brugt tid på det. Og det betyder utrolig meget for mig!

Jeres kommentarer er en af de ting der holder bloggen kørende. Så stort tak!

Med positive kommentarer følger kritik. Dog er det ikke det jeg ser mest af - faktisk utroligt sjældent. Men hvis i sidder inde med konstruktivt kritik eler gode ideer til, hvad jeg måske kan gøre bedre: så er i mere end velkomne til at skrive!

Jeg glæder mig til de mange andre kommentare fremtiden vil bringe! Så hold det gode arbejde oppe :)

Skriv endelig hvis i kan genkende jeres kommentar eller i har noget på hjerte!

Xoxo Katrine

Video: Motivation!

Hello Sweethearts!

Har vi nogle derude, som går med en drøm om at blive professionel balletdanser, fodboldspiller eller længdespringer? Eller er der bare nogle derude, som ikke kan komme igang med løbetrænningen? Så  bare rolig! Jeg kender en meget motiverende video, som helt sikkert kan få jer afsted!



Lad mig høre din mening om videoen - kommenter´!

Xoxo Katrine


Grøn koncert - kom backstage til L.O.C!

Hello Sweethearts!

Igår var jeg så til Grøn koncert i Randers. Det var virkelig fedt! Nogle af dem jeg skulle afsted med kendte Malk De Koijn, som skulle optræde.

Derfor havde vi fået V.I.P armbånd så vi kunne komme backstage med de forskellige oprædne! Blandt andet Rasmus Seebach, Burhan G, Alphabeat og Nephew. Og jeg var vild efter, at komme backstage til Liams konert, så vi tog backstage med ham! Det var for vildt! Vi stod kun et par meter fra ham mens han optrådte! Jeg fik også taget nogle billeder af ham..

Liam optræder!

Liam MEGET tæt på mig :)

Uzo der skulle optræde sammen med Liam!

Fortsat god weekend!
Xoxo Katrine