mandag den 16. juli 2012

Spørgerunden: Sidste chance!

Hello Sweethearts!

Som lovet kommer svarene på spørgerunden d. 20 Juli - og det er jo lige rundt om hjørnet! Så til jer der endnu ikke er kommet af med et eller flere spørgsmål - i kan stadig liiige nå det!

Spørgsmål kan skrives i kommentarfeltet herunder eller oppe i menuen under "Spørg mig!"

Jeg glæder mig til, at høre fra jer!

Xoxo Katrine

lørdag den 14. juli 2012

Todays Outfit: Afslappende Sommer

Hello Sweethearts!

Det er vist blevet tid til endnu et "Todays Outfit". Og som overskriften fortæller, så er emnet afslappet sommerstil! Enjoy!



Vans: købt i Tyrkiet (kopivare) til 190 DKK
Striktrøje: Købt i Gina Tricot til 300 DKK
Top: købt i H&M til 99 DKK
Shorts: købt i Cool (randers) til ca. 250 DKK
Pung/mobilholder:købt i Vera Moda til 149 DKK
Neglelak: Købt i Tyrkiet til 7,50 DKK pr. stk!


 Jeg håber i har en kanon sommer derude - trods vejret!

Xoxo Katrine

tirsdag den 10. juli 2012

Joey Moe: Single eller ej?

Hello Sweethearts!

Der har været lidt debat og hvisken rundt i krogene med hensyn til Joey Moe´s civilstatus. Men jeg kan nu aflive rygter og sladder ved at konstatere, at han ikke er single! Det forklarer Joey Moe også på Facebook, mens han afslutter med en hentydning til, at han gerne snart vil giftes:

"Der har været rygter om hvorvidt jeg er blevet single eller ej ... Det er jeg langt fra ... Tværtimod er det snart på tide at vi får taget den tur ned a' kirkegulvet !!!"
 

Xoxo Katrine

fredag den 6. juli 2012

6 lette trin til de perfekte smokey eyes!

Hello Sweethearts!

Tid til smokey eyes? Så bare følg disse 6 lette trin til de flotteste smokey eyes!

1. trin:
Start med at tegne en streg med en mørk, blød og spids eyeliner blyant. Start ved den inderste øjenkrog og kør hele vejen rundt om øjet.

2. trin:
Ton stregen ud med en finger, vatpind eller en blød og spids pensel.

3. trin:
Vælg en øjenskygge i samme farve som lineren og læg den på hele det øverste låg op til globelinjen og langs den nederste vippekant.i en tre til fem mm bred linje.

4. trin:
Blend grundigt med en god pensel så skyggen får bløde kanter.

5. trin:
Kom en mørk kohl på øjets våde kant for et mere intens look.

6. trin:
Buk vipperne og slut af med, at forlænge dine vipper ved at komme et godt lag sort mascara på.

Tip: Du kan også bruge en "øjencreme" i stedet for øjenskygge ... det er nemlig meget nemmere at fordele!

Klar, parat, DUL IGENNEM!

Xoxo Katrine

Bløde, skinnende og flotte læber i en fart!

Hello Sweethearts!

Står du idag, stod du igår eller kommer du måske til at stå med tøre, revnede og grimme læber, så har jeg et  hurtigt og godt tip til dig! Nemlig opskriften på bløde, skinnende og flotte læber - på ingen tid!

EOS Strawberry Lyserød Læbepomade
1. step: bløde læber!
Gør dine løber kysseklar og super bløde ved at lægge en god læbepromade! Du kan bruge en med solfaktot i for at beskytte dine læber mod solen! På billedet ser du en en lidt "dyrere" læbepromade til 79 DKK fra Matas, men ellers kan du få en fra små 10-20 DKK!




2. step: skinnende læber!
Nu er det tid til at give dine læber noget shine! På med din flotte lipgloss med din yndlingsfarve! Sørg for at lægge den flot efter læbekanten, så det ser rigtig pænt ud! Lipglossen på billedet koster ca. 48 DKK når den er billigst! Du kan købe den på Chekos og den er rigtig god til både festbrug og hverdag! Der er lys i låget og spejl på siden, så der er noget specielt over den!






3. step: flotte læber!
Nu har du både bløde, kysseklare og skinnende læber! Det sidste step handler "bare" om den rigtige selvtillid, det perfekte outfit og en masse fede accessories! Og ikke mindst resten af din makeup - læg en makeup der fremhæver dine læber! På med øjenskygge, mascara og måske en flot blush! Hvis du er i rigtig "dulle-humør", så kan du indramme dit ansigt med en flot frisure! Skum, fletning, knold - you name it!



Jeg sidder lige nu i Tyrkiet efter en lang rejse i både fly og bus!
Og et lille tip hvis i skal til Tyrkiet: husk sandaler - sandet er bogstavelig talt brændendes varmt!

God sommer!
Xoxo Katrine

onsdag den 4. juli 2012

Sådan nyder jeg sommeren...

Hello Sweethearts!

Vejret har holdt fantastisk hele ugen og mit humør ryger med et´ op når jeg ser en solstråle. Så i kan vel godt forstille jer mit humør lige nu!

Dagen idag er gået med at læse "Body finder", som iøvrigt er en fantastisk bog - i bliver virkelig NØDT til at læse den! Det vil i ikke fortryde! Og ja, selvfølgelig har jeg da læst den ude i solskinsvejret

Musik og sang har selvfølgelig også fuldt dagen samt en masse fodbold! Imorgen går turen til Tyrkiet! Its gonna be great!

Et lille tip til jer derude: Husk at drikke en masse vand og nyd sommeren fuldt ud!

Hvordan har i brugt dagen idag? Har i nogle fede planer for resten af sommeren?

Xoxo Katrine

mandag den 2. juli 2012

Justin Bieber vender tilbage!

Hello Sweethaerts!

Justin Bieber vender i 2013 tilbage til Danmark og giver koncert i Parken.

Ja piger: så må der godt skriges!

Den helt faste dato for Justins koncert i parken er den 20. april i 2013. Justin Bieber gæstede sidst Danmark i 2011, hvor han spillede i Jyske Bank Boxen i Herning. Denne gang er det altså københavnerne, som får fornøjelsen.

Man kan til koncerten købe særlige VIP-billetter, hvor man blandt andet får lov til at møde Justin Bieber!

Der åbnes for salg af billetter fredag den 6. juli klokken 10 via Billetlugen og kan købes til 329 kroner.

Er du Justin Bieber fan? Skal du med?

Xoxo Katrine

Joey Moe ude med ny sang!

Hello Sweethearts!

Joey Moe har netop idag udgivet singlen "Gi´ mig" fra det kommende album "Midnat".
Du kan lige nu høre sangen her:

iTunes:  http://www.kortlink.dk/apple/b7me
WiMP:  http://www.kortlink.dk/wimp/b7mg
Spotify: http://www.kortlink.dk/spotify/b7mf
Rdio:     http://www.kortlink.dk/rdio/b7mh
Deezer: http://www.kortlink.dk/deezer/b7mk
 

Kan i lide sangen?

Xoxo Katrine

fredag den 29. juni 2012

Skokollektion - Taylor says

Hello Sweethearts!

Jeg ved ikke om i har hørt om skokollektionen "Taylor says", som er kreeret af Taylor Reeve. Men jeg vil gerne vise jer nogle af skoene!



Personligt tror jeg aldrig, at jeg vil købe et par, men sjove er de da! Og dyre! Et par af disse kunstværker koster omkring 2.000 kr!


Hvis skoene kostede mindre ville i så købe dem? Kan i lide dem?

God sommerferie!

Xoxo Katrine