tirsdag den 25. september 2012

Top 5 listen - Film og serier!

Hello Sweethearts!
Efteråret har ramt Danmark og sidder du en mørk aften og ikke ved hvad du skal lave, så har jeg et par tips - ihvertfald til serier og film du kan se!

Titanic.
Titanic er min absolutte yndlingsfilm! Jeg har set den 188 gange og får aldrig nok af den! Den er SÅ sød! Jeg må også indrømme at jeg tudbrøler flere gange igennem filmen!

Pretty little liars.
Jeg har før skrevet indlæg om Pretty little liars, men det altså også en af VERDENS BEDSTE serier! Når første afsnit er set, så kan man ikke sove før man har set ALLE afsnittene i ALLE sæsonerne!

Friends.
Friends (også kaldt Venner) er en af de sjoveste og mest underholdende serier man kan se! Gør klar til grineflip!

Ringenes herre (1-3).
En perfekt dag under dynen med en skål slik i farmen skal selvfølgelig fejres med Ringenes Herre! Der er 3 film i "serien". Den er super hyggelig og fyldt med drama, eventyr, venskab og MEGET mere!


Harry Potter.
Hvornår er det lige sidst du har sat Harry Potter på og hygget igennem? Helt sikkert ALT for lang tid siden! Tag tilbage til Harry´s første år på Hogwarts og følg hans rejse gennem magi, venskab og 100 andre ting!


 God TV-dag!
 
Xoxo Katrine


torsdag den 20. september 2012

Tosdagens makeup-tip

Hello Sweethearts!

Så blev det torsdag og weekenden står på spring! Jeg vil gerne give jer et lille makeup-tip, som der er rigtig mange piger der bruger - men der er også rigtig mange der ikke gør, fordi de måske ikke kender til det!

Har du især uren hud eller lign. efter makeupbrug, så er dette tip vigtigt for dig:

Hvad er tippet?

Makeup er virkelig lækkert - men det kan være med til at gøre din hud uren, tør og fedtet. Penslerne du bruger samler bakterier og kan derfor gøre din hud endnu værre! For at ungå det skal du vaske dine makeup pensler, børster, svampe og lign.

Hvordan vasker jeg mine pensler, børster og svampe?

Der er mange der bruger shampoo og balsam til at vaske med, men det ligger et beskyttende lag på dine pensler osv. hvilket kan forhindre makeuppen i at hænge fast efter vaskningen. Mit råd er derfor at skylle pensler osv. i lunkent vand med en lille smule håndsæbe eller lign.
Ungå at skylle "rødderne" på pensler og børster og skyl heller ikke skaftet.
Læg dine børster, pensler osv. til tørre.

Hvor tit skal jeg gøre det?

Skyl dem ca. en gang om ugen eller hver anden uge.

Xoxo Katrine

søndag den 16. september 2012

Vinderen af bloggens giveaway er....

Hello Sweethearts!

Så blev det dagen hvor en heldig vinder af 5 lækre (valgfrie) neglelakker fra Depend til en værdi af 100 kr skulle trækkes! Vinderen er blevet trukket fuldstændig tilfældigt!

Og vinderen af 5 lækre neglelakker fra Depend er.... Elisabeth Falck!

Stort tillykke Elisabeth! Jeg skriver til dig, så vi kan aftale farverne på dine neglelakker og adressen de skal sendes til :)

Tak til alle jer der har deltaget! Det er selvfølgelig ikke sidste gang der er Give-away på Teen Bloggen, så hold jer opdateret!

Jeg håber i har haft en fantastisk weekend!

Xoxo Katrine

onsdag den 12. september 2012

På med hætten!

Hello Sweethearts!

Jeg har fået en forespørgsel fra en af jer læsere! Det var fra en anonym, som spurgte mig om jeg kunne lave et indlæg med nogle hættetrøjer. Efteråret er jo på vej, så det syntes jeg var en meget god ide´ - og desuden vil jeg gerne være der så meget så muligt for jer læsere!
Så "anonym" og jer andre læsere derude: enjoy!



     Hættetrøje fra Nelly til 749 DKK                                               Hættetrøje fra Nelly til 299 DKK



     Hættetrøje fra Nelly til 359 DKK                                           Lang hættetrøje fra Nelly til 649 DKK



     Hættetrøje fra Nelly til 359 DKK                                               Hættetrøje fra Nelly til 649 DKK

 
Hvad syntes i?
 
Xoxo Katrine

mandag den 10. september 2012

En weekend med "Pretty little liars".

Hello Sweethearts!

Jeg er en kæmpe stor fan af serien Pretty little liars!  Jeg har kendt til den i laaang tid, men først i weekenden har jeg fået plukket hul på sæson 2!
Forklaringen på det´ er at jeg har villet købe sæsonerne selv.
Jeg har nemlig aldrig været stor fan af websider hvor man kan se online film og TV da der jo er chance for virus...

Men, men, men... Jeg har fundet en hjemmeside som faktisk virker - uden virus! Så nu kan jeg se alle sæsonerne (dog ikke dem der er ved at blive lavet - selvfølgelig!) af Pretty little liars - og en masse andre film og serier!

Du kan se film og serier (blandt andet Pretty little liars) på dette link: www.1channel.ch

Jeg vil virkelig anbefale jer at give "Pretty little liars" en chance! Det er en serie fyldt med drama, kærlighed og spænding! Sæson 1 er blandt andet også blevet vist på Kanal 4!

God fornøjelse!

Xoxo Katrine

onsdag den 5. september 2012

Issue 1.3

Hello Sweethearts!

Så er Nelly begyndt at sælge tøjmærket "Issue 1.3". Jeg vil gerne vise jer en lille smule af hvad i kan købe fra mærket!

BLUSER & SKJORTER - ISSUE 1.3 / ALEXA SHIRT - NELLY.COM




















Skjorte til 349 DKK                                                                           Sko til 399 DKK

BLUSER & SKJORTER - ISSUE 1.3 / SOFIA TOP - NELLY.COMTRØJER - ISSUE 1.3 / LOU SWEATER - NELLY.COM


















               Top til 279 DKK                                                                          Sweater til 349 DKK

JEANS - ISSUE 1.3 / EMANUELLE JEANS - NELLY.COMBLUSER & SKJORTER - ISSUE 1.3 / SOFIA TOP - NELLY.COM


















              Top til 279 DKK                                                                             Jeans til 549 DKK



Hvad syntes i?
 
Xoxo Katrine


søndag den 2. september 2012

Weekend-hygge!


Hello Sweethearts!

Jeg elsker at have weekend! I dag er det desværre søndag og vi skal i skole igen imorgen...
Men måske et par billeder kan forlænge weekend-hyggen en lille smule? Her er der ihvertfald nogle super søde billeder af børn og katte der hygger sig!
Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)





Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)
 
Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)





Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)Se de søde billeder: Når børn og katte hygger sig - 1 (© more-kartinok.ucoz.ru)
 
Elsker i ikke også bare at have weekend?
 
Xoxo Katrine

torsdag den 30. august 2012

9 flotte neglelakker - Gosh!

Hello Sweethearts!

Jeg har fundet 9 pæne neglelakker fra Gosh - til enhver smag! De koster allesammen 59,95 DKK!

                           GOSH Nail Lacquer 598 Bubblegum                       GOSH Nail Lacquer 587 Hot Coral                     GOSH Nail Lacquer 597 Miss Minty



                           GOSH Nail Lacquer 568 Metallic Purple                            GOSH Nail Lacquer 569 Flamingo                                 GOSH Nail Lacquer 581 Orange Drops



                         GOSH Nail Lacquer 571 Wild Lillac                            GOSH Nail Lacquer 01 Base Top Coat                                  GOSH Nail Lacquer 045 Silk




Du kan blandt andet købe disse fine neglelakker på matas.dk!

Du kan også deltage i min giveaway! Der er neglelakker for 100 kr. på højkant! Se regler og betingelser og tilmeld dig oppe i menuen øverst på siden under "Giveaway".
 
Hvad syntes i om disse neglelakker? Og hvad syntes i egentlig om negelakker generelt?
 
God torsdag!
 
Xoxo Katrine

tirsdag den 28. august 2012

Nem, hurtig og lækker kanelkage!

Hello Sweethearts!

Så har mig og min mor stået i køkkenet og lavet en lækker kanelkage! Og jeg vil gerne dele opskriften med jer!

Du skal bruge:
250 g smeltet margarine
600 g sukker
800 g mel
8 tsk kanel
4 tsk natron
1 l kærnemælk

Det hele røres sammen og hældes i en bradepande.
Bages nederst i ovnen ved 200 grader i 30 minutter - hvis formen er en helt almindelig bradepande til ovnen. I en mindre form, skal bages i lidt længere tid.

Lækker chokolade glasur!

Du skal bruge:
100 g smeltet margarine
500 g flormelis
4 tsk vanillie
2 spsk kakao
8 spsk kold kaffe

Røres sammen og smøres på den afkølede kage.


God appetit!

Xoxo Katrine