søndag den 3. juni 2012

Find den perfekte bikini!

Hello Sweethearts!

Er det blevet tid til en ny bikini? Så kig med her!



















    Halterneck-bh fra hm.com til 99 DKK                              Bikinitrusser fra hm.com til 79.75 DKK





















Halternech-bh fra hm.com til 79.95 DKK                             Bikinitrusser fra hm.com til 79.95 DKK



















    Bandeau-bh fra hm.com til 100 DKK                               Bikinitrusser fra hm.com til 79.95 DKK




















 Halternech-bh fra hm.com til 79.95 DKK                               Bikinitrusser fra hm.com til 79.95 DKK


Jeg håber det kan bruges! God weekend!

Xoxo Katrine

8 kommentarer:

  1. 1000 tak for din kommentar på min blog(:
    Det er selv en rigtig fin blog, du har(:
    Og nogle fine bikinier du har fundet frem(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Fedt at du kan lide den!

      Xoxo Katrine

      Slet
  2. tak for kommentaren på vores blog! vi følger dig nu! det ville være skønno hvis du ville gengælde:-) http://fashionation37.blogspot.dk/
    knuuus

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at i følger mig! Tager et smut forbi jeres blog nu!

      Xoxo Katrine

      Slet
  3. Det er en rigtig fed blog du har, og hvert indlæg har du gjort spændende hvilket er vildt godt gået!!! Tak for alle rådene! :D

    Måske du ville tage et smut forbi: http://look-right-here.blogspot.dk/? :)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for kommentaren! Virkelig fedt, at min blog falder i din smag! Jeg er rigtig glad for at høre, at du syntes alle indlæggene er spændende og, at du kan bruge de råd jeg har lagt ind! Jeg kigger selvfølgelig forbi din blog!

      Xoxo Katrine

      Slet
  4. Er blevet fast læser af din blog, den er mega fed og du finder på noget godt at skrive om :D <3

    http://mettelerche.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa! Dejligt, at du er blevet fast læser! Det varmer! Fedt at du kan lide min blog og at du syntes jeg skriver noget godt! Jeg tjekker da lige din blog ud! Tak!

      Xoxo Katrine

      Slet