mandag den 23. april 2012

I LOVE VAGABOND!

Hello Sweethearts!
Jeg vil gerne give jer en anbefaling! Jeg er helt vild med Vagabond (skomærke)!
De laver lækre sko som er gode at gå i!
Køb et par sko fra Vagabond og du vil bestemt ikke blive skuffet!


Sko - Vagabond: Edie | Ydersiden af skoen


Sko - Vagabond: Aida | Ydersiden af skoen

Sko - Vagabond: Florence | Ydersiden af skoen







Sko - Vagabond: Florence | Ydersiden af skoen




De fleste sko fra Vagabond koster omkring 500-600 DKK, men du er også helt sikker på at få nogle gode sko!

Xoxo Katrine

2 kommentarer:

  1. Heey super nice blog du har! Jeg elsker de nederste sko;D Kig lige forbi min blog, hvis du har tid:)
    http://albertefezt.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den søde kommenar! Jeg tager da lige et smut forbi din blog!

      Xoxo Katrine

      Slet