torsdag den 2. februar 2012

Rihanna er den hotteste stjerne på Twitter

Hello sweethearts!

Rihanna er blevet kåret til den hotteste stjerne på Twitter af mandebladet Complex.
Hun blev stemt ind på en sikker førsteplads og kom endda foran topmodellerne Kate Upton og Adriana Lima.
De må nemig nøjes med anden- og trediepladsen mens Avatar-stjernen Zoe Saldana  er nummer fire og den tidligere Pussycat Dolls-sangerinde Nicole Scherzinger nummer fem.
Længere nede i top 50 listen kan man finde navne som Beyoncé, Shakira, Lana Del Rey, Alicia Keys og Selena Gomez.

Rihanna er så populær at over 12,3 milioner fans følger hende på Twitter.

Xoxo Katrine

2 kommentarer:

  1. Hej Katrine, fed blog er nu fast læser :) håber også du vil blive på min knus fra Anne-Sofie lifeasanne-sofie.blogspot.com <3 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-sofie. Jeg er rigtig glad for, at du kan lide min blog! Tusind tak fordi at du er blevet fast læser: det betyder rigtig meget! Selfølgelig vil jeg gengælde. Jeg er nu fast læser af din gså! :)

      Slet