fredag den 3. februar 2012

Michael Jacksons datter er forelsket

Hello sweethearts!

Paris Jackson er Michael Jacksons 13-årige datter. Hun er blevet forelsket i en rapper og danser ved navn Romeo Hodges...
De startede som venner, men Romeo Hodges blev indblandet i en bilulykke og Paris blev meget bekymret for ham. Derfor bad bad hun sine Twitter-venner om at bede for ham, hvorefter en af dem spurgte hende, om ikke hun og Romeo burde være kærester. Hun sendte spørgsmålet videre til Romeo og fik svaret: "Lad os håbe, det bliver et ja. Mit hjerte rummer i hvert fald svaret"...

Lidt senere fik Romeo dog også skrevet til Paris, "Paris Jackson, gæt hvem der elsker dig".

I går røbede Paris, at hun og Hodges har en særlig sang. Det er Christina Perris kærlighedstema "A Thousand Years" og Paris delte desuden et link til videoen på YouTube til hendes Twitter-venner.
Paris Jackson fylder 14 år i april.

Love is in the air!
Xoxo Katrine

8 kommentarer:

  1. fin blog du har :)
    kig gerne forbi min, hvis du lyster :)
    www.annasunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Sød blog du har!;-)
    - Måske skulle vi følge hinanden?(-:

    //littlemissdk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selfølgelig kan vi følge hinanden! Jeg er fast læser af din blog nu! :)

      Slet
  3. Hej katrine, du har spurgt på min blog om vi skal følge hinanden, og jeg følger dig nu! Så det ville være dejligt hvis du ville gengælde :-)

    http://addictionofclothes.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps! Jeg er fast læser af din blog nu :)

      Slet
  4. Vild lækker blog du har! Er selvfølgelig blevet fast læser. Du er velkommen til at tjekke min blog ud, og gøre det samme, hvis den falder i din smag :-)

    Kærligst Charlotte
    bycharlottekowal.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord! Jeg kigger selfølgelig lige forbi din blog! Og 1000 tak for at du er blevet fast læser! Det varmer!!!! :)

      Slet