onsdag den 1. februar 2012

Get The Look

Hello Sweethearts!

Jeg har fundet noget tøj til jer. Hvis i finder noget i gerne vil have, så kan i klike jer ind på Nelly.com!

Fin og enkel kjole. Den koster 249 kr.
FESTKJOLER - SISTERS POINT / WIC DRESS - NELLY.COM


Rigtig flot trøje. Den koster 199 kr.
TRØJER - ONLY / SAMMI KNIT - NELLY.COM
Flot og enkel T-shirt. Kan bruges til sport. Den koster 399 kr.
T-SHIRTS - ADIDAS ORIGINALS / SCOOP LONG TEE - NELLY.COM
Smukke elegante sko. De koster 149 kr.

  




Jeg håber at i kan bruge det!
Xoxo
Katrine





2 kommentarer:

  1. Super fin blog :-) og tak for kommentaren på min, altid dejligt med respons.

    Måske vi kunne følge hinanden? Jeg er i hvert fald fast læser nu, og håber du vil gengælde.

    Knus :-)
    / www.rikkesunds.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selfølgelig! Jeg er fast læser af din nu :)

      Slet