mandag den 2. juli 2012

Justin Bieber vender tilbage!

Hello Sweethaerts!

Justin Bieber vender i 2013 tilbage til Danmark og giver koncert i Parken.

Ja piger: så må der godt skriges!

Den helt faste dato for Justins koncert i parken er den 20. april i 2013. Justin Bieber gæstede sidst Danmark i 2011, hvor han spillede i Jyske Bank Boxen i Herning. Denne gang er det altså københavnerne, som får fornøjelsen.

Man kan til koncerten købe særlige VIP-billetter, hvor man blandt andet får lov til at møde Justin Bieber!

Der åbnes for salg af billetter fredag den 6. juli klokken 10 via Billetlugen og kan købes til 329 kroner.

Er du Justin Bieber fan? Skal du med?

Xoxo Katrine

Joey Moe ude med ny sang!

Hello Sweethearts!

Joey Moe har netop idag udgivet singlen "Gi´ mig" fra det kommende album "Midnat".
Du kan lige nu høre sangen her:

iTunes:  http://www.kortlink.dk/apple/b7me
WiMP:  http://www.kortlink.dk/wimp/b7mg
Spotify: http://www.kortlink.dk/spotify/b7mf
Rdio:     http://www.kortlink.dk/rdio/b7mh
Deezer: http://www.kortlink.dk/deezer/b7mk
 

Kan i lide sangen?

Xoxo Katrine

fredag den 29. juni 2012

Skokollektion - Taylor says

Hello Sweethearts!

Jeg ved ikke om i har hørt om skokollektionen "Taylor says", som er kreeret af Taylor Reeve. Men jeg vil gerne vise jer nogle af skoene!



Personligt tror jeg aldrig, at jeg vil købe et par, men sjove er de da! Og dyre! Et par af disse kunstværker koster omkring 2.000 kr!


Hvis skoene kostede mindre ville i så købe dem? Kan i lide dem?

God sommerferie!

Xoxo Katrine

Ferie, ferie, ferie...

Hello Sweethearts!

Så blev det endelig tid til den længe ventede sommerferie! Min sidste skoledag blev da også sluttet med fælles morgenmad, en film og hygge med årgangen! Og den årlige tradition med ferie-sangen med resten af skolen skulle da heller ikke glemmes! Det er sådan man skal slutte skoleåret! Desværre holdt vejret ikke så godt...

Så går turen til Tyrkiet på torsdag! Hvor skal i hen?

God sommerferie til jer derude! Nyd den - it wont last forever!

Xoxo Katrine

onsdag den 27. juni 2012

Anbefaling: foundation!

Hello Sweethearts!

Jeg har nu haft min foundation i et godt stykke tid og nu vil jeg gerne anbefale den til jer!

Den dækker supergodt og er let at fordele. Den ligger sig tæt til huden of krakelere ikke. Foundationen lægger sig ikke tungt på huden, hvilket er virkelig godt!

Den hedder Max Factor Miracle Touch!
Foundationen består også af en lille svamp, som bruges til af fordele foundationen med!

Bonus: Hvis du bruger denne foundation kan du godt vinke farvel til din pudder! Den er nemlig ikke fedtet eller "våd", så du kan godt nøjes med foundationen!

Tip: Læg en fugtmaske eller andet under din foundation - så slipper du for tør hud!

Den er helt klart værd at prøve!

Xoxo Katrine

tirsdag den 26. juni 2012

Forny dit tøj!

Hello Sweethearts!

Er din orange kjole blevet for kedelig eller trænger dine shorts bare til et pift? Så kan du heldigvis få hjælp her!

Løsning 1.
Find nål, tråd og kreativiteten frem! Du kan meget let opdatere det tøj, du allerede har uden det kræver det store. Ændr udskæringen på din top eller sy din kjole ind, så den sidder strammere til. Pift sko og tøj op med nitter, perler, fjer eller pailletter. Farv din kedelige t-shirt i en ny, spændende farve.

Løsning 2.
Sælg dit gamle tøj eller giv det væk til en god sag! Hvis du sælger dit tøj, så får du jo nogle penge - er det så ikke tid til at købe noget nyt kluns?

Løsning 3.
Lad tøjet være som det er! Pift det op med nogle fede sko, et sejt tørklæde, smykker eller noget helt andet! Så kan det ikke gå heeelt galt!


DIY - Shorts med nitter
Du skal bruge:
Et par shorts - gerne cowboy-shorts
Nitter - du kan købe dem i en hobbybutik eller på Panduro.dk






Ved du ikke hvor du vil sætte nitterne? Så kig med herunder!




Tip: du kan også pifte dine sko, din skjorte, dit bælte eller din taske op med nitter!

Xoxo Katrine

mandag den 25. juni 2012

Last Friday Night!

Hello Sweethearts!

Så var der fest i fredags! Det var virkelig fedt! Jeg håber i har haft en kanon weekend! Her er et billede af mig fra festen!



Xoxo Katrine

søndag den 24. juni 2012

Sommerudsalg!

Hello Sweethearts!

Så er det blevet tid til sommerudsalg i butikkerne! Blandt andet er der sommerudsalg på Nelly og Smartgirl!

  Smartgirl!

Billede: SÅ ER DER UDSALG
Det store sommer udsalg er startet - Spar op til 80%
http://www.smartgirl.dk/sale

På smartgirl kan du lige nu spare helt op til 80% rabat!



Nelly!

Billede: SALE SALE SALE! We know how to treat our friends ;) Grab a stylish bargain over at the Nelly sale, exclusive to our FB fans for today! Use code FBSUMMERSALE to gain access. Lots of love! <3 Nelly.com

Sweden Woman: http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/rea/
Sweden Man: http://nelly.com/se/kläder-för-män/rea/

Norway Woman: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/salg/
Norway Man: http://nelly.com/no/klær-til-menn/salg/

Finland Woman: http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/ale/
Finland Man: http://nelly.com/fi/vaatteita-miehille/ale/

Denmark Woman: http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/udsalg/
Denmark Man: http://nelly.com/dk/tøj-til-mænd/udsalg/

Netherlands Woman: http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/uitverkoop/
Netherlands Man: http://nelly.com/nl/kleding-voor-hem/uitverkoop/

Nelly er helt klart en af mine yndlings netshops! De er også igang med et sommerudsalg! Hvis du bruger koden " FBSUMMERSALE ", så kan du spare endnu mere!


Klar, parat, SHOP!

Xoxo Katrine

Jeg lytter til...

Hello Sweethearts!

Jeg er lige i tiden besat af "Mine, mine, mine", som er sunget af lækre Christopher! Og jeg må indrømme, at mit hjerte smelter en lille smule når jeg hører den!


Er i også til Christopher og hans musik?

God weekend til alle jer fantastiske mennesker derude!
Xoxo Katrine