fredag den 16. marts 2012

Summer on my way!

Hello sweethearts!

Oooh, sikke en fantastisk dag!
Sol, "sommer", varme og mine søde veninder har jeg været i selskab med hele dagen! Ren hygge!

Jeg sidder lige nu og skråler med på nogle sange i radioen, mens jeg gør mig klar til gallafest (tradition på skolen). Det skal nok bliver great!

Nårh, men jeg håber i har en awsome dag idag!


Xoxo Katrine!

tirsdag den 13. marts 2012

Bruno Mars - På forsiden af Playboy!

Bruno Mars på forsiden af Playboy april 2012Hello sweethearts!

Bruno Mars er fotograferet fuldt påklædt sammen med månedens Playmate Raquel Pomplun og optræder inde i bladet Playboy, hvor han viser herretøj fra designere som Dolce & Gabbana, Marc Jacobs og Louis Vuitton.
I Playboys aprilnummer er der desuden også et interview med Bruno, som blandt andet fortæller om sine idoler fra barndommen frem til nu.

Det er fra James Brown, Jackie Wilson og Frank Sinatra til Elvis Presley over Jimi Hendrix, som er den musiker, Bruno Mars helst ville arbejde sammen med, hvis det kunne lade sig gøre.
"Hendrix var efter min mening verdens største guitarist og han fik mig til at spille guitar", fortæller Bruno Mars.

Xoxo Katrine

Madonna laver sin egen skokollektion!

Hello sweethearts!

Madonna har lavet en skokollektion og den går under navnet Truth of Dare.

Skoene bliver i første omgang solgt hos det amerikanske stormagasin Macy's, der også var først med pigetøjskollektionen Material Girl, som Madonna og hendes datter Lourdes lancerede i 2010.
Madonna har kreeret over 60 forskellige skomodeller i samarbejde med sin stylist og veninde Arianne Phillips. Den Oscar-nominerede kostumedesigner er tilknyttet som kreativ konsulent og fortæller, at Madonnas fodtøj afspejler sangerindens personlige stil.
"Hun har virkelig fingrene nede i det her. Det første, jeg gjorde, var at minde hende om alle de sko, hun selv har gået med gennem årene. Derefter valgte vi de stilarter, vi ikke kan leve uden", fortæller Arianne.

Det bliver ikke nødvendigvis den dyreste fornøjelse at have et par af skoene i skabet.
Omregnet til danske penge går priserne fra 500 kroner til nsten 2000 kroner.
Truth or Dare-skoene skal være en del af det brand, som Madonna er ved at opbygge.
Der findes allerede en duftserie og blandt andet tilbehør, hudplejeprodukter og tøj til voksne kvinder.

Xoxo Katrine

søndag den 4. marts 2012

Angelina bliver gjort til grin efter Oscar-uddeling

Hello Sweethearts!

Efter oscar-uddelingen er der blevet gjort rigtig meget grin med Angelina.
Det skyldes en masse uheldige poseringer fra skuespillerindens side.

Ved Oscar-uddelingen bar Angelina Jolie en sort kjole fra Versace. Og på intet tidspunkt holdt hun sig tilbage for at vise sit højre ben frem fra kjolens slids.
Stort set alle billeder der blev taget af Angelina er blevet taget i den samme uheldige posering.

Der er blevet lavet mange jokes omkring Angelina og hendes uheldige posering. Der er endda lavet en Twitter side som går under navet "Angelina Jolie´s Leg".
Der er også lavet mange "billede-jokes". Et af billederne kan ses herover.

Xoxo Katrine

onsdag den 22. februar 2012

9 Gode Tøsefilm

Hello sweethearts!

Her er en lille liste med 8 søde tøsefilm! Hope you like :)
1. Dear John
Vildt sød romantikfilm! Og så er Channing Tatum med, Mums :)

2. The break-up
Jennifer Aniston er med i denne geniale film! Så sweet!

3. Twilight
Jeps, Twilight kommer selvfølgelig med på listen! Fyldt med romantik, lækre fyre og spænding!

4. 10 Things I Hate About You
High School-flirt når det er allerbedst!

5. Bora Bora
Fedeste dansefilm! Fyldt med Kærlighed, fede sange og dans!

6. The Notebook
Ååååh, den er så sød! Har man set den ´en gang, så er man afhængig! Love is in the air! Fik jeg sagt at det er Taylor Lautner´s yndlings-tøsefilm?

7. Wildchild
Virkelig fed film! En pige skal lære at "opføre sig ordenligt" og bliver derfor sendt på kostskole... SÅ god!

8. Pretty woman
Åååh, den går ALDRIG af mode! Den skal ses!



9. Titanic
Jeg må altså indrømme med tårer i øjnene, at Titanic er min yndlings film! Kærligheds historien er fantastisk og hele filmen er kort sagt genial! Og så er Leonardo Decaprio med!


Xoxo Katrine

fredag den 17. februar 2012

Hvor heldig har man lov til at være?

Hello sweethearts!

Jeg håber i har haft en kanon ferie indtil videre!

Idag stod jeg op til en fantastisk overraskelse!
Jeg havde modtaget et brev fra Viunge.

Der lå 2 bio-billeter i den, til gyserfilmen "The woman in black".
Jeg havde vundet dem, fordi jeg havde deltaget i en konkurence.
Jeg havde aldrig troet, at jeg ville vinde!
Men nu ved jeg da hvor jeg skal hen i weekenden! Nice!
Xoxo Katrine

lørdag den 11. februar 2012

Tiden er endelig kommet!

Hello sweethearts!
Nu er det (endelig) blevet tid til ferie! Og jeg er total klar på sne, motion, TV og venner!
 
10 tegn på at du er ved at dø af kedsomhed...
1. Du er på facebook, keder dig, logger ud og logger ind igen.
2. Du tjekker din mobil hver 10. minut.¨
3. Du begynder at rydde op på dit værelse.
4. Du tjekker din vens profil på Facebook - for 3. gang.
5. Du kan alle reklamerne i TV´et.
6.. Du ser den samme film to gange i streg.
7. Du læser denne liste.
8. Du googler: Hvad skal jeg lave?
9. Du kigger i køleskabet - for 4. gang.
10. Du laver en liste som denne....
Jeg håber i får en kanon ferie!
Xoxo Katrine


torsdag den 9. februar 2012

Gaga klar til verdensturné

Hello sweethearts!

Godt nyt til alle Gaga fans!
De første datoer er nu lagt fast til Gaga´s verdenturné.
Hun har valgt at kalde turnéen "born this way ball".
Lady Gaga ventes at gennemføre 110 koncerter inden året er slut. Hun starter det omfattende program i Sydkorea, hvor hun går på scenen i hovedstaden Seoul den 27. april.
Derfra går turen til Hong Kong, Japan, Singapore, New Zealand og Australien.
Ud over selve koncerten kan fansene se frem til, at Gaga hver aften vil udvælge en håndfuld heldige blandt publikum.
De får adgang bag scenen til et møde med hende!

Xoxo Katrine

mandag den 6. februar 2012

Min egen mandag!

Hello sweethearts!

Ja, så blev det mandag igen! Jeg håber at i har haft en perfekt weekend og en super mandag!
Min weekend har været OK. Jeg har som sagt ikke lavet ret meget andet end at motionere og hænge lidt foran TV´et...
Jeg fandt lige en video til jer! Det er Vanessa Hudgens og Ashley Tisdale der danser til Beyonces hit "Run The World"...
Lige nu sidder jeg og venter på nogle veninder. Jeg har lige fået fri (endelig).
Så lige nu ser jeg bare frem til at veninderne kommer (og til Paradise hotel i aften...)
Jeg håber at i vil få en fortsat god mandag!
Xoxo Katrine