Hello sweethearts!
Her er en lille liste med 8 søde tøsefilm! Hope you like :)
1. Dear John
Vildt sød romantikfilm! Og så er Channing Tatum med, Mums :)
2. The break-up
Jennifer Aniston er med i denne geniale film! Så sweet!
3. Twilight
Jeps, Twilight kommer selvfølgelig med på listen! Fyldt med romantik, lækre fyre og spænding!
4. 10 Things I Hate About You
High School-flirt når det er allerbedst!
5. Bora Bora
Fedeste dansefilm! Fyldt med Kærlighed, fede sange og dans!
Ååååh, den er så sød! Har man set den ´en gang, så er man afhængig! Love is in the air! Fik jeg sagt at det er Taylor Lautner´s yndlings-tøsefilm?
7. Wildchild
Virkelig fed film! En pige skal lære at "opføre sig ordenligt" og bliver derfor sendt på kostskole... SÅ god!
8. Pretty woman
Åååh, den går ALDRIG af mode! Den skal ses!
9. Titanic
Jeg må altså indrømme med tårer i øjnene, at Titanic er min yndlings film! Kærligheds historien er fantastisk og hele filmen er kort sagt genial! Og så er Leonardo Decaprio med!
Xoxo Katrine
onsdag den 22. februar 2012
9 Gode Tøsefilm
Etiketter:
Anmeldelser,
Film,
Kærlighed,
Teenager,
Tips
fredag den 17. februar 2012
Hvor heldig har man lov til at være?
Hello sweethearts!Jeg håber i har haft en kanon ferie indtil videre!
Idag stod jeg op til en fantastisk overraskelse!
Jeg havde modtaget et brev fra Viunge.
Der lå 2 bio-billeter i den, til gyserfilmen "The woman in black".
Jeg havde vundet dem, fordi jeg havde deltaget i en konkurence.
Jeg havde aldrig troet, at jeg ville vinde!
Men nu ved jeg da hvor jeg skal hen i weekenden! Nice!
Xoxo Katrine
lørdag den 11. februar 2012
Tiden er endelig kommet!
10 tegn på at du er ved at dø af kedsomhed...
1. Du er på facebook, keder dig, logger ud og logger ind igen.
2. Du tjekker din mobil hver 10. minut.¨
3. Du begynder at rydde op på dit værelse.
4. Du tjekker din vens profil på Facebook - for 3. gang.
5. Du kan alle reklamerne i TV´et.
6.. Du ser den samme film to gange i streg.
7. Du læser denne liste.
8. Du googler: Hvad skal jeg lave?
9. Du kigger i køleskabet - for 4. gang.
10. Du laver en liste som denne....
Jeg håber i får en kanon ferie!
Xoxo Katrine
Xoxo Katrine
torsdag den 9. februar 2012
Gaga klar til verdensturné
De første datoer er nu lagt fast til Gaga´s verdenturné.
Hun har valgt at kalde turnéen "born this way ball".
Lady Gaga ventes at gennemføre 110 koncerter inden året er slut. Hun starter det omfattende program i Sydkorea, hvor hun går på scenen i hovedstaden Seoul den 27. april.
Derfra går turen til Hong Kong, Japan, Singapore, New Zealand og Australien.
Ud over selve koncerten kan fansene se frem til, at Gaga hver aften vil udvælge en håndfuld heldige blandt publikum.
De får adgang bag scenen til et møde med hende!
Xoxo Katrine
Xoxo Katrine
mandag den 6. februar 2012
Min egen mandag!
Hello sweethearts!
Ja, så blev det mandag igen! Jeg håber at i har haft en perfekt weekend og en super mandag!
Ja, så blev det mandag igen! Jeg håber at i har haft en perfekt weekend og en super mandag!
Min weekend har været OK. Jeg har som sagt ikke lavet ret meget andet end at motionere og hænge lidt foran TV´et...
Jeg fandt lige en video til jer! Det er Vanessa Hudgens og Ashley Tisdale der danser til Beyonces hit "Run The World"...
Lige nu sidder jeg og venter på nogle veninder. Jeg har lige fået fri (endelig). Så lige nu ser jeg bare frem til at veninderne kommer (og til Paradise hotel i aften...)
Jeg håber at i vil få en fortsat god mandag!
Xoxo Katrine
søndag den 5. februar 2012
We Love Music!
Hello sweethearts!
Elsker du (også) musik? Og mangler du lidt inspiration til hvad du skal høre nu? Så kig her!
Elsker du (også) musik? Og mangler du lidt inspiration til hvad du skal høre nu? Så kig her!
Jeg har fundet 3 (gode) sange. Jeg vil gerne dele dem med jer og fortælle jer HVORFOR jeg godt kan lide dem hver især!
Flo Rida - Wild ones
Jeg syntes sangen har en kanon rod rytme og en super energi. Man får lyst til at skråle igennem til den og danse vildt omkring!
Man kommer i godt humør af at lytte til den!
Katy Perry - The one that got away
Suk, super sød sang! Jeg elsker at synge med på den og nogengange bare læne mig tilbage og lytte. Lytte til sangens tekstog mening. Det er en øre-hænger - Men på den gode måde.
We Love Katy!
Kelly Clarkson - Stronger (What dosent kill you)
Jeg er vild med den sang! Fantastisk rytme! Man får lyst til at redde hele verden og danse og synge!
Teksten har en god moral og det er næsten umuligt at holde sig i ro når sangen spiller!
jeg håber at i får en fantastisk dag!
Xoxo Katrine
Xoxo Katrine
Weekend begyndt, weekend slut...
Hello sweethearts!
Nu er det ved at være sidst på dagen og vi skal op imorgen tidlig (øv).. Tiden går vildt hurtig!
Min weekend har stået på afslapning og motion. Og så har jeg haft vildt mange gæster på besøg, som kom for at fejre min fødselsdag... Woop Woop!
Men nu er det bare med at nyde resten af søndagen! Jeg faldt lge over en sjov/latterlig "joke", som jeg gerne vil dele med jer!..
Vi kender allesammen det´ med at man skal lave en bruger til et eller andet (fx når man skal lave en bruger til blogspot). Problemet er jo bare altid, at det navn man gerne vil have, altid er optaget...
Jeg håber at i allesammen har haft en kanon weekend! Nyd resten :)
Xoxo Katrine
Nu er det ved at være sidst på dagen og vi skal op imorgen tidlig (øv).. Tiden går vildt hurtig!
Min weekend har stået på afslapning og motion. Og så har jeg haft vildt mange gæster på besøg, som kom for at fejre min fødselsdag... Woop Woop!
Men nu er det bare med at nyde resten af søndagen! Jeg faldt lge over en sjov/latterlig "joke", som jeg gerne vil dele med jer!..
Vi kender allesammen det´ med at man skal lave en bruger til et eller andet (fx når man skal lave en bruger til blogspot). Problemet er jo bare altid, at det navn man gerne vil have, altid er optaget...
Xoxo Katrine
lørdag den 4. februar 2012
Harry Potter med i gyserfilm
Nu kan Harry potter-fans godt glæde sig!
Harry Potter også kendt som Daniel Radcliffe optræder som hovedrollen i gyserfilmen "The woman in black".
Den har premiere den 8. februar. Aldersgrænsen ligger på 15 år.
Resume´ af filmen:
'The Woman in Black' handler om en ung advokat (Daniel Radcliffe), der bliver sendt fra London til en afsidesliggende landsby for at organisere en afdød kvindes papirer.
Da han ankommer til byen, får Arthur ildevarslende meldinger fra indbyggerne, der har spærret deres børn inde for at beskytte dem mod en usynlig fjende.
Noget er helt galt med det store, nu ubeboede dødsbo, og snart opdager han, at spøgelset af en sørgende kvinde søger hævn.
'The Woman in Black' er både en roman af Susan Hill, et populært teaterstykke i London og en TV-film fra 1989.
Da han ankommer til byen, får Arthur ildevarslende meldinger fra indbyggerne, der har spærret deres børn inde for at beskytte dem mod en usynlig fjende.
Noget er helt galt med det store, nu ubeboede dødsbo, og snart opdager han, at spøgelset af en sørgende kvinde søger hævn.
'The Woman in Black' er både en roman af Susan Hill, et populært teaterstykke i London og en TV-film fra 1989.
Ugens Bedste Shopping Tip - Nelly
Nelly sælger nemlig gavekort af en værdi af 300 kr - til 100 kr! Lyder det ikke interessant?
Hvis det er noget for dig så tryk dig ind på nelly.com
MEN SKYND DIG! DER ER KUN LIDT OVER 1 DAG TILBAGE AT KØBE DET I!
(Du sparer altså 66 procent!)
Xoxo Katrine
Abonner på:
Opslag (Atom)


