lørdag den 19. maj 2012

Mig, shopping og København!

Hello Sweethearts!

Solen står højt på himlen, håret er sat og butikkerne står klar til min ankomst og mit store shoppe-gen i København!

Jeg kom igår til berømte KBH og lige siden er pengene bare fløjet op af pungen - og der er ikke mange tilbage..
Cheep monday, H&M, Vila, Pieces, Gina Tricot, Vero Moda - Ja og MANGE flere har haft besøg af mig! Desværre for både mig og butikkerne skal jeg hjem imorgen :( ... Men mærk dig mine ord København; jeg kommer snart tilbage!...

Xoxo Katrine

torsdag den 17. maj 2012

Katy Perry som goth!

Hello Sweethearts!

Katy Perry var forleden til en prisuddeling. Katy plejer at være iført et meget faverigt look med en stærk hårfarve - men det var ikke tilfældet! Hun kom med sort-lilla hår, mørk makeup og en sort kjole!
Herunder er der et par billeder af katy - med forskellig-farvede hår. I kan nok godt gætte hvilket billede jeg snakker om!

Katy PerryKaty PerryKaty Perry








Kayt Perry



















 Hvilken stil/hårfarve syntes i klær Katy bedst?

Imorgen går turen til københavn. Det skal nok blive godt!
Jeg håber i nyder fridagen derude!

Xoxo Katrine

onsdag den 16. maj 2012

Konkurrence på Smartgirl

Hello Sweethearts!

Et lille shopping-tip til jer!

Smartgirl har lige smidt en konkurrence op på facebook!
Man har muligheden for at vinde et valgfrit tørklæde fra Min Of Line! Der bliver trukket 4 vindere - konkurrencen slutter mandag d. 21 maj! For at tilmelde dig skal du bare svare på et spørgsmål!

Du kan læse mere inde på facebooksiden SmartGirl.dk!
Held og lykke!

Xoxo Katrine

Runway-dreamz!

Hello Sweethearts!

Jeg har en lille anbefaling til jer! Det er netshoppen "runwaydreamz.com". De sælger rigtig fede shorts! Og herunder er der et par eksempler!





teenbloggen.blogspot.com


Hvis du kan lide hvad du ser, så tryk dig ind på det ovenstående link!

Lige nu ser jeg frem til at bruge weekenden i København gader!

Håber i har haft en fantastisk dag derude!

Xoxo Katrine





mandag den 14. maj 2012

Vinderen af bloggens giveaway er...

Hello Sweethearts!

Så blev det mandag og vinderen skulle findes!

Jeg må sige, at det tog laaaang tid at skrive alle navnene op - men det gik!



Og vinderen af teenbloggens giveaway er...


STORT tillykke til Signe L! Jeg skriver til dig, så vi kan aftale, hvor jeg skal sende din gave hen!

Det har været sjovt, at lave en giveaway sammen med jer, så det er bestemt ikke sidste gang!

Hvis i har ris, ros eller andet omkring forløbet med bloggens giveaway, så smid endelig en kommentar!

Xoxo Katrine

lørdag den 12. maj 2012

Find den perfekte sommekjole!

Hello Sweethearts!

Jeg har fundet nogle flotte sommerkjoler fra nelly.com,  som jeg gerne vil vise jer! Enjoy!



 




















Sød kjole til 499 DKK                                                                       Super smuk kjole til 249 DKK



Flot enkel kjole til 299 DKK                                                               Rigtig flot kjole til 399 DKK



Håber det kan bruges! God weekend til alle jer derude!

Xoxo Katrine

2 dage tilbage...

Hello Sweethearts!

Så sker det på mandag! Den heldige vinder af bloggens giveaway skal trækkes!

Hvis du ikke er med i konkurrencen, så kan du heldigvis stadig nå det! Du skal bare være fast læser af bloggen - så er du nemlig automatisk med!

Vinderen bliver trukket ca. klokken 17.00.

Hvis du har ris, ros eller andet omkring forløbet med bloggens giveaway, så smid endelig en kommentar!

Xoxo Katrine

søndag den 6. maj 2012

Billeder fra min konfirmation 2012


Hello Sweethearts!

Her er der nogle billeder fra min konfirmation!



Her er jeg til frisør - tidligt fredag morgen!
Foran kirken med nogle veninder!

Her står jeg ude foran kirken med min fine kjole!

Så er det tid til at køre til festen!
Midt i festen
Et dejligt gavebord!

Xoxo Katrine

Min konfirmation 2012

Hello Sweetherts!

I fredags var det min tur til at blive konfirmeret! Jeg har glædet mig i dage, måneder og år på dagen - og den blev intet mindre end perfekt! Nogle af mine konfirmations billeder lægger jeg ind lidt senere!

Nu venter jeg bare på Blå Mandag! Jeg krydser fingre for godt vejr i Århus!

Xoxo Katrine