mandag den 23. april 2012

Nicki Minaj dropper musikken?


Hello Sweethearts!

Der er nok ikke mange af jer der har hørt det; men Nicki Minaj dropper måske musikken!

For næsten en uge siden slettede Nicki sin Twitter-profil . Hun forklarede i 'The Graham Norton Show at, "en stemme i mit hoved fortalte mig, at jeg skulle slette min Twitter, og så gjorde jeg det".

Der er ingen tvivl om at Nickis "Barbz" savner hende på Twitter, men hun har gjort klart over for BBC's radioprogram 1Xtraat, at hun ikke har planer om at lave en ny Twitter-profil.

"Jeg savner mine Barbz. Men jeg kan ikke komme tilbage. Det kan jeg bare ikke«. Og ikke nok med det - måske er det også slut med musikken!".

Xoxo Katrine

(Husk at deltage i giveaway´en!)

torsdag den 19. april 2012

Beauty Redskaber!

Hello Sweethearts!

Jeg har fundet nogen seje Beauty redskaber du kan bruge til hår, makeup m.m.! Enjoy!

Glattejern fra Nelly til 319 DKK



                                                   Makeup pensel fra Nelly til 289 DKK



















Hårtørrer fra Nelly til 1375 DKK




Makeup boks fra Nelly til 329 DKK


(Husk at der er en giveaway igang - du skal blot være fast læser for at deltage)

Xoxo Katrine

tirsdag den 17. april 2012

Over 50 faste læsere!

Hello Sweethearts!

Jeg vil bare gerne lige sige tak!

Tak for alle de skønne kommentarer, opbakning og jeres medlemskab!

Nu er der allerede kommet over 50 faste læsere - det er jo skønt!

(Husk: Der er en giveaway igang og for at deltage skal du blot være fast læser)


Xoxo Katrine

Beauty tip!

Hello sweethearts!

Matas Fugtmaske 80 mlJeg har et godt Beauty tip til jer, som jeg selv bruger hver dag!

Når man lægger foundation direkte på huden, bliver huden hurtig tør, founationen holder ikke sååå godt og man kan lettere få uren hud!

Så derfor er det en rigtig god ide´ at lægge en helt almindelig fugtighedscreme på huden, lade den tørre lidt ind og så lægge foundationen på!

På den måde fugter du huden, slipper for at huden "suger" din foundation OG får en finere hud! Det er i øvrigt også letter at fordele foundationen når der er fugtighedscreme under!

Du kan bruge Matas´ egen fugtighedscreme (det er den på billedet og den koster 40 kr) - den er både god og billig!

(Husk: Der er en giveaway igang og for at deltage skal du blot være fast læser!)

Xoxo Katrine

søndag den 15. april 2012

Give Away!

Hello Sweethearts!

Lad mig med glæde præsentere jer for bloggens første Giveaway!





                                               


Deltag!

For at deltage skal du blot være fast læser! Alle faste læsere er automatisk med i konurrencen!
Vinderen bliver trukket d. 14 maj

Held og lykke til alle jer faste læsere!
Xoxo Katrine

5 steps til smukke hænder og negle

Helle Sweethearts!

Er du også træt af tørre hænder og gamle neglelak-rester? Så får du hjælp her! Her er der 5 steps til smukke hænder og negle!

Start med at fjerne neglelakken på dine negle, hvis du har noget på.

1. Put dine hænder ned i lunkent vand og sæbe.

2. Brug en god scrub Til at fjerne dine døde hudceller med.

Fil dine negle, men pas på de ikke flosser.

3. Giv dine negle og hænder fugt med en lækker håndcreme.

4. Nu er det tid til at få de smukkeste negle! Læg en overflade på dine negle før du lægger neglelakken.

5. Læg din yndlings neglelak på dine negle!

WUPTII! Nu har du smukke hænder og superflotte negle!


Jeg håber det kan bruges!
Xoxo Katrine

torsdag den 12. april 2012

Time For Shoes!

Hello Sweethearts!

Så er det vidst blevet tid til lidt sko-inspiration! Soooo, enjoy!

 True Pump


Pumps fra Bianco til 349 DKK


Alva hightop
Sneakers fra Bianco til 299 DKK

Abbis ballerina

Ballerina fra Bianco til 249 DKK



Absolute bootie

Sko med kilehæle fra Bianco til 399 DKK

Alexandra shoe
Sneakers fra Bianco til 399 DKK



Jeg håber det kan bruges!

Xoxo Katrine

tirsdag den 10. april 2012

Konfirmationsgaven til veninden

Hello Sweethearts!

Der er mange der er i tvivl om hvad de skal give deres veninde/venner i konfirmationsgave! Derfor vil jeg gerne give jer nogle forslag og inspiration til gaven! Enjoy!

Vitamin E Skincare Kit - 'Gaver under 150,00 kr.
Gaveæske fra The Body Shop til 145 DKK


TOPPE - ESTRADEUR / ILLUSTRATED SINGLET - NELLY.COM

Top fra Nelly til 149 DKK


Adia pump


 Sko fra bianco til 349 DKK



MIRANDA MH LACE TANK TOP, FUSION CORAL, large

Top fra Vero Moda til 70 DKK


Spinning øreringe fra Spinning Jewelry til 249 DKK


Et gavekort til fx matas til valgfri pris

Psst! Du kan lægge et rose eller et sødt kort til gaven - så bliver det lidt mere personligt!
Håber det kan bruges!

Xoxo Katrine

mandag den 9. april 2012

Anmeldelse: 4 veninder

En grædende morderEt sidste offerHello Sweethearts!

Jeg har læst en sindsyg god bog, som jeg gerne vil dele med jer!

Resume:
En dag bader et ungt par i Indsøen, ubekymrede og rasende forelskede. Men langsomt dukker noget op fra dybet. Et lig af en ung pige, pakket ind i plastic kommer til syne, og de ved begge hvem hun er. Hun er en af de 4 veninder. Tiden skrues tilbage og vi følger de fire veninders liv i ugerne op til mordet.

Dina, Trine, Nora og Beate går i 10. klasse og bor i Dybdal i Norge. De har altid været bedste veninder, de laver alt sammen og kan ikke leve uden hinanden.

Men en dag starter der en ny dreng i klassen ved navn Nick. Han ser godt ud og har en aura af mystik og noget uforklarligt. Der er noget dybt i ham, han ikke helt deler med andre.
De fire veninder roder sig hver især ind i forskellige problemer, de ikke kan eller har lyst til dele med hinanden. Det sår splid mellem dem, og de begynder at holde dybe hemmeligheder for hinanden. Hemmeligheder, som kan være afgørende for fremtiden.


4 veninder er en serie, der handler om kærlighed, krimi, venskab, spænding og teenagelivet.

MEN PAS PÅ HVIS I BEGYNDER AT LÆSE BØGERNE: I KAN IKKE LÆGGE DEM FRA JER IGEN!

God læselyst!

Xoxo Katrine